سیزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان آذربایجان غربی برگزار شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۲۴:۱۷
کد خبر: ۷۸۹۸۴۷
سیزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان آذربایجان غربی برگزار شد
سیزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان صبح امروز به ریاست رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی و با حضور اعضای ستاد در سالن جلسات شهید نیکخواه استانداری برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سیزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان صبح امروز به ریاست رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی و با حضور اعضای ستاد در سالن جلسات شهید نیکخواه استانداری برگزار شد.

حسینی در این جلسه با تاکید بر ضرورت نظارت ویژه بر بازار شب یلدا در استان گفت: طرح نظارت ویژه بر بازار شب یلدا از هفته گذشته در استان آغاز شده و بازرسین تعیین شده، ضمن رصد و کنترل قیمت ها در بازار، هرگونه تخلف در این زمینه را جهت رسیدگی و برخورد گزارش می کنند.

وی با بیان اینکه در برخورد با تخلفات بازار با هیچ کس تعارف نداریم، افزود: از بازرسین انتظار می رود کار نظارت و گزارش دهی تخلفات بازار را بصورت دقیق و به نحو احسن انجام دهند تا با افراد متخلف که باعث ایجاد اختلال در بازار و تضییع حقوق مردم می شوند، قاطعانه برخورد شود.

معاون اقتصادی استاندار در رابطه با بالا بودن قیمت مرغ در بازار نیز گفت: حداکثر قیمت تعیین شده برای مرغ 11 هزار و 500 تومان است لذا هر فروشنده ای که بالاتر از این رقم اقدام به فروش کند تخلف محسوب شده و برخورد قانونی لازم با وی صورت می گیرد.

حسینی افزود: البته اقداماتی نیز برای کاهش قیمت مرغ در حال انجام است تا طی روزهای آتی شاهد تعادل قیمت آن در بازار باشیم.

در این جلسه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و مدیرکل جهاد کشاورزی استان نیز گزارشات خود را در رابطه با تنظیم بازار استان و آخرین وضعیت کالایی در استان ارائه نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز