استاندار البرز:

همراهی بانک های البرز در جهت تحقق رونق اشتغال و تولید اطلاع رسانی می شود/با امید، تدابیر لازم را برای آرامش، رفاه و امنیت مردم البرز می اندیشیم

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۵۱:۱۴
کد خبر: ۷۸۹۸۶۰
همراهی بانک های البرز در جهت تحقق رونق اشتغال و تولید اطلاع رسانی می شود/با امید، تدابیر لازم را برای آرامش، رفاه و امنیت مردم البرز می اندیشیم
​نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: بانک هایی که بیشترین همکاری را در جهت سیاست های کلی دولت و نظام مبنی بر اشتغال و تولید داشته اند معرفی می شوند و در حضور رسانه ها از همراهی آنها قدردانی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شهبازی در جلسه بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات بانک ها که ظهر چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با اشاره به ابراز خرسندی از همراهی بانک ها با سیاست های دولت در راستای رونق اشتغال و تولید افزود: انتظار می رود این روند همچنان با اقتدار و جدیت ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: در کارشناسی اعطای تسهیلات رونق تولید باید فرمانداران حضور و نظر مستقیم داشته باشند چراکه نتایج و تحقق اهداف این امر بسیار حائز اهمیت است.

دکتر شهبازی گفت: با توجه به آمار ارائه شده از سوی سازمان صمت البرز، تاکنون 518 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده که بر این اساس استان البرز همچنان در جایگاه اول کشور قرار دارد.

وی افزود: شورای بانک ها برای گزارشی از روند امور باید تشکیل شود و در این رابطه بانک هایی که بیشترین همکاری را در جهت سیاست های کلی دولت و نظام مبنی بر اشتغال و تولید داشته اند معرفی می شوند و در حضور رسانه ها از همراهی آنها قدردانی خواهد شد.

استاندار البرز اضافه کرد: فعالیت واحدهای تولید و صنعتی کوچک و بزرگ در البرز را فرصتی مغتنم می دانیم و حامی روند ایجاد اشتغال و رونق تولید آنها با سیاستگذاری صحیح هستیم.

وی گفت: عمر ماموریت ها و مسئولیت ها کوتاه است از این رو گره گشایی از مشکلات و موانع اقدامی ماندگار از این فرصت محدود محسوب می شود.

دکتر شهبازی افزود: ضرورت دارد بعنوان نماینده دولت و نظام، اقدامات و برنامه های خود را به مردم اطلاع دهیم تا آنها از امور خدمتگزاارن خود آگاه باشند.

وی عنوان کرد: از فعالیت رسانه هایی که واقعیت ها را برای تنویر افکار عمومی انعکاس می دهند، قدردانیم چراکه اعتماد مردم در گرو اطلاع رسانی دقیق و شفاف است.

استاندار البرز گفت: با امید به آینده تدابیر لازم را برای ایجاد بسترهای نشاط، رفاه، اشتغال و امنیت مردم می اندیشیم.

 

 

نظر شما