برگزاری اولین جلسه کمیته ورزش حاشیه شهر/ احداث زمین چمن و خانه روستایی در حاشیه شهر مشهد

۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۸:۰۳:۳۲
کد خبر: ۷۹۰۰۰۰
برگزاری اولین جلسه کمیته ورزش حاشیه شهر/ احداث زمین چمن و خانه روستایی در حاشیه شهر مشهد
اولین جلسه کمیته ورزش حاشیه شهر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، کمیته ورزش حاشیه شهر پیرو دیدار مدیران ورزشی استان و قهرمانان ورزشی در هفته تربیت بدنی با حجت الاسلام علم الهدی نماینده ولی فقیه و حجت الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی تشکیل شد و هدف آن تلاش برای رفع محرومیت ورزشی مناطق حاشیه ای مشهد و ارتقای سلامتی و نشاط عمومی و انجام ورزش های همگانی با ساخت و تجهیز اماکن ورزشی در این مناطق بود.

فرزاد فتاحی در این خصوص اظهار کرد :در جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان حاشیه شهر مشهد یک سری برنامه هایی در دستور کار گرفته است که خووشبختانه در جلسه ‌روز گذشته مقدمات آن فراهم شد.

وی ادامه داد:براساس تصمیمات گرفته شده مقرر گردید طی هفته آینده، مسئولین مربوطه در اداره کل ورزش وجوانان استان، اداره ورزش و جوانان مشهد و تربیت بدنی آستان قدس در خصوص آماده کردن خانه های ورزشی اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود:در مرحله اول ۲۰ خانه ورزش روستایی تجهیز و راه اندازی خواهد شد که این خانه‌های ورزش با توجه به فضای آنها شامل امکاناتی همچون میز فوتبال دستی، میز تنیس روی میز،تاتمی جهت ورزش های رزمی و آمادگی جسمانی، شطرنج و دارت خواهند بود.

فتاحی در خصوص مرحله دوم این طرح تصریح کرد: تربیت بدنی آستان قدس ۲۰ زمین ورزشی را در مناطق مختلف مشخص خواهد کرد و در صورتی که شرایط برای احداث چمن مصنوعی در آنها مناسب بود، جلساتی با مدیریت شهری، استانداری، تربیت بدنی آستان قدس و تربیت بدنی سپاه برگزار خواهیم کرد تا با یک عمل جمعی این زمین ها به چمن مصنوعی مجهرزگردد و فضای مناسبی برای ورزش شهروندان حاشیه شهر فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه مسئول پیگری ورزش در حاشیه شهر توسط اداره کل ورزش استان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد:در بحث توسعه فعالیت های ورزشی در حاشیه شهر از جمله پیاده روی ها،جشنواره های ورزشی و برگزاری مسابقات برنامه را خواهند داشت و امیدواریم قدم مثبتی در این راستا برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز