جوانان یکی از ارکان اصلی توسعه هستند

۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۸:۰۴:۲۶
کد خبر: ۷۹۰۰۰۱
فرماندار تربت جام گفت: جوانان یکی از ارکان اصلی توسعه هستند و تاکید مسئولین نظام مبین همین نکته است همچنین باور مسئولین به جوانان، نشانه پختگی و کارآمدی نظام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مرتضی حمیدی با اشاره به وجود ظرفیت ها، استعدادها و توانمندی های بسیار جوانان، بر ضرورت خودشناسی، خودباوری، داشتن طرح و نقشه و تلاش برای کسب موفقیت تاکید و خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی می بایست همراه و همگام با جوانان برای ترسیم آینده بهتر و روشن تر باشند.

در این جلسه حسن عزیزی، سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان ،عالی ترین مرجع سیاستگذاری،برنامه ریزی و پایش و رصد عملکرد دستگاه‌های وظیفه مند در حوزه جوانان است.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه مجلس مشورتی جوانان شهرستان، یک ظرفیت عظیم و قابل استفاده از جوانان نخبه و سرآمد شهرستان است،برخورداری از رتبه چهارم جمعیتی جوانان و ۴/۵ درصدی از کل جمعیت جوانان استان را یک ظرفیت ممتاز برای فعال سازی ظرفیت‌ها و بهره گیری از استعدادها و توانمندی های آنان در دست یابی به توسعه همه جانبه ،متوازن و پایدار و حل مسائل و مشکلات منطقه قلمداد کرد.

از جمله مصوبات این جلسه؛برگزاری نخستین یادواره شهدای شاخص جوان و ورزشکار در اسفندماه سال جاری،تامین زمین مناسب و احداث خانه جوانان در سال ۹۸،تقسیم کار دستگاهی برای توسعه سمن های جوانان و برگزاری نشست های گفتمانی جوانان با مسوولین بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز