معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان:

مسئولان باید ارتباط بیشتری با مردم برقرار کنند

۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۸:۳۵
کد خبر: ۷۹۰۰۱۷
مسئولان باید ارتباط بیشتری با مردم برقرار کنند
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: مسئولان باید ارتباط بیشتری با مردم برقرار کنند تا مردم هرچه بیشتر به انقلاب اسلامی و توسعه پایدار جامعه امیدوار و خوشبین شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حسین خوش اقبال صبح امروز در همایش بخشداران تابعه استان که در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: در حالی به استقبال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می رویم که در چند سال اخیر تهدیداتی را از سوی استکبار جهانی و سلطه گر و برخی کشور های فریب خورده و عوامل دست نشانده آنها علیه کشورمان شاهد هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان عنوان کرد: در حقیقت نوک پیکان این تهدیدات در مرحله نخست خدشه وارد کردن به امنیت کشور و در مرحله بعد ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه و فاصله انداختن بین مردم و مسئولین در کشور است.

وا افزود: تمام تلاش ضد انقلاب بر این محور استوار است که با نامناسب جلوه دادن اوضاع کشور و افزایش نارضایتی ها در جامعه شیرینی چهلمین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی را از بین برده و مردم را از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی دور کند.

خوش اقبال خطاب به بخشداران تابعه و سایر مدیران و مسئولان استان گفت: با توجه به وظیفه سنگینی که همه مسئولان بر عهده دارند باید با عملکرد صحیح و پشتکار در انجام وظیفه خود در راستای خنثی سازی اقدامات وتهدیدات دشمنان انقلاب تلاش کنند.

او با بیان این مطلب که امسال باید مراسمات سالگرد پیروزی انقلاب را بسیار باشکوه تر از گذشته برگزار کرد، گفت: مسئولان به عنوان نمایندگان نظام و دولت باید با خدمت رسانی صادقانه به مردم آنها را هرچه بیشتر به انقلاب اسلامی و توسعه پایدار جامعه امیدوار و خوشبین سازند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با بیان اینکه مسئولان باید ارتباط بیشتری با مردم برقرار کرد، گفت: باید محیطی را فراهم شود تا مردم آزادانه نظرات و دیدگاه های خود را با مسئولین در میان گذاشته و باید با صبر و سعه صدر پاسخگوی نیازهای آنها بود.

او در پایان خطاب به بخشداران و مسئولان، گفت: باید مسائل و مشکلات مردم  رصد و آن را اولویت بندی کرد وبرای رفع این موانع تلاش کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز