رئیس پلیس‌راه کرمانشاه:

"برف" محورهای پاوه-مریوان و پاوه-نودشه را مسدود کرد

۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۸:۴۹
کد خبر: ۷۹۰۳۸۸
برف محورهای پاوه-مریوان و پاوه-نودشه را مسدود کرد
رانندگان "زنجیر چرخ" همراه داشته باشند و بیش از پیش رعایت مقررات را داشته و حتماً از چراغ های مه‌شکن استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا: سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس‌راه کرمانشاه در این راستا تاکید کرد:  تمامی محورهای استان کرمانشاه لغزنده‌اند و از رانندگان خواست حتماً زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

او به نامساعد بودن شرایط جوی در عمده محورهای استان اشاره کرد و افزود: هم اکنون بارش باران در محورهای شرقی استان کرمانشاه ادامه دارد و باتوجه به بارش‌های شبانه‌روز گذشته تمامی محورهای استان کرمانشاه لغزنده هستند.

رئیس پلیس‌راه کرمانشاه با اشاره به ترافیک روان و عادی در محورهای استان کرمانشاه گفت: هم اکنون در محورهای کرمانشاه به سمت اسلام آبادغرب، کرمانشاه به سمت پاوه و نیز کرمانشاه به سمت کامیاران مه گرفتگی و محدودیت دید داریم و از رانندگان می‌خواهیم در این محورها بیش از پیش رعایت مقررات را داشته و حتماً از چراغ های مه‌شکن استفاده کنند.

حیدری به بارش برف در شهرهای شمال غرب استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر محور پاوه به سمت مریوان و نیز محور نودشه به سمت مریوان به علت بارش برف مسدود هستند.

او با اشاره به شرایط جوی موجود از رانندگان خواست تا حتی‌المقدرو از انجام سفرهای غیرضرور خودداری کرده و حتما پیش از تردد تجهیزات زمستانی و بویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

رئیس پلیس‌راه کرمانشاه گفت: همچنین رانندگان باید پیش از حرکت باک خودرو را پرکرده و حتماً از سلامت فنی سیستم گرمایشی و برف پاک کن و لاستیک‌ها مطمئن شوند.

حیدری ادامه داد: رانندگان پیش از تردد در محورها درون استانی و برون استانی حتماً مقداری خوراکی و لباس گرم همراه داشته باشند.

او به شرایط ناپایدار جوی اشاره کردو افزود: رانندگان پیش از حرکت در تماس با مرکز پیام پلیس‌راه استان به شماره 37224697 و نیز مرکز پیام اداره کل راهداری به شماره 141 از وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کنند.

رئیس پلیس‌راه کرمانشاه به استقرار 60 گشت محسوس و نامحسوس در محورهای استان کرمانشاه اشاره کرد و  گفت: با شروع طرح زمستانی پلیس‌راه در هر یک از گردنه‌های مله‌ماس، پلنگان، قلاجه و بیدسرخ دو تیم به صورت ثابت و شبانه‌روزی مستقر هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز