در راستای تاکیدات مجید حسین‌زادگان؛

فرماندار محمودآباد: مدیران ۳ محور مورد تاکید استاندار مازندران را مبنای فعالیت خود قرار دهند

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۳۳:۵۶
کد خبر: ۷۹۰۶۰۵
فرماندار محمودآباد: مدیران ۳ محور مورد تاکید استاندار مازندران را مبنای فعالیت خود قرار دهند
فرماندار محمودآباد طی سخنانی در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به سه محور امید اجتماعی و تدبیر اقتصادی و اعتدال سیاسی تعیین شده از سوی استاندار مازندران خواستار توجه بیشتر مدیران ادارات در مبنای فعالیت خود شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد با حضور حجت‌السلام والمسلمین سیدمحمود موسوی آملی، امام جمعه بخش سرخ‌رود، علی اسماعیلی، نماینده مردم شهرستان‌های محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی، یحیی یوسف‌پور، فرماندار  محمودآباد  و کلیه مدیران ادارات در محل فرمانداری این شهرستان  برگزار شد.

یحیی یوسف‌پور طی سخنانی در این جلسه با اشاره به خروج آمریکا از برجام و افزایش تحریم‌های بی‌رحمانه علیه ایران و تشدید فشار اقتصادی بر کشور گفت: آنها تمام تلاش‌شان بر این است که این انقلاب به 40 سالگی نرسد که با هوشیاری مقام معظم رهبری و تدابیر دولت و همراهی مردم تلاش دشمنان به نتیجه نخواهد رسید و تنها راهی که می‌توان از این وضعیت به سمت ایده‌آل حرکت کنیم این است مدیران و خدمتگزاران وظایف محوله خود را به خوبی انجام دهند.

فرماندار محمودآباد با اشاره به تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: با همراهی کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان سند اقتصادی مقاومتی شهرستان محمودآباد تدوین و 14 پروژه در آن دیده شده و این سند صرفاً جهت رفع تکلیف نبوده و باید از سوی مدیران پیگیری‌های لازم بعمل آید.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: یکی از سیاست‌های که دولت در بحث اشتغال دنبال میکرد توسعه مشاغل خانگی و افزایش ضریب اشتغال در جامعه بود که در این بخش شهرستان محمودآباد با معرفی 44 پروژه در استان پیشتاز بوده و به‌رغم تعیین سقف 480 میلیون تومانی در شهرستان موفق به جذب یک میلیارد و 450 میلیون تومان و معرفی به بانک‌های عامل شدیم.

وی افزود: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در راستای افزایش ضریب اشتغال و بهبود کسب و کار در جامعه انتظار می‌رود بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی سخت‌گیری ننمایند و کف مقررات و سقف اعتبارات را در پرداخت تسهیلات مدنظر قرار دهند.

یوسف‌پور گفت: دربحث تسهیلات بند ب تبصره 16 که متعلق به دستگاه‌های حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌باشد، کمیته امداد امام خمینی (ره) از سقف 800 میلیون تومان تخصصی شهرستان با معرفی 39 نفر متقاضی موفق به جذب 700 میلیون تومان شده و اداره بهزیستی نیز از سقف 927 میلیون تومان تخصصی شهرستان با معرفی 25 نفر متقاضی موفق به جذب 500میلیون تومان شده‌اند که نیاز است پیگیری های لازم جهت تخصیص مابقی تسهیلات مدنظر صورت پذیرد.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه سهیمه اشتغال تعیین شده شهرستان در سال جاری در سامانه رصد 1200 نفر می‌باشد گفت: تاکنون 600 نفر  اشتغال از سوی دستگاه‌های عضو شورای اشتغال در سامانه ثبت شده و انتظار می‌رود دستگاه‌ها در این بخش تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز