رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج:

نوجوان محبوس شده در کانال کولر توسط آتش نشانی نجات پیدا کرد

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۳:۱۱
کد خبر: ۷۹۰۶۲۹
نوجوان محبوس شده در کانال کولر توسط آتش نشانی نجات پیدا کرد
رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: نوجوانی که در کانال کولر سقوط و محبوس شده بود توسط نیرو های آتش نشانی نجات پیدا کرد.

سهیل فضل وزیری در گفت و گو با خبرنگار برنا در کردستان اظهار داشت: عصر روز جمعه خبر سقوط جوان 17 ساله  به داخل کانال کولر در فاز سه شهرک فرهنگیان شهرستان سنندج از طریق سامانه 125 به این سازمان اطلاع داده شده که سریعاً نیروهای عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج عنوان کرد: دو جوان 17 ساله مشغول کار در داخل یک ساختمان پنج طبقه نیمه کار بودند؛ کلید ساختمان را در یکی از طبقات به جا می گذارند و به دلیل بسته شدن درب امکان دسترسی به کلید ساختمان را نداشتند.

او گفت : این دو جوان در یک اقدام  خطرناک تصمیم گرفتند از طریق کانال کولر در پشت بام خود را به طبقه پایین تر ساختمان برسانند.

فضل وزیری اعلام کرد: این جوان 17 ساله پس از ورود به داخل دریچه کانال کولر به دلیل شیب تند به طبقات پایین تر ساختمان سقوط کرده و داخل کانال محبوس شده بود.

وی افزود: نیروهای عملیاتی این سازمان از طریق پنجره یکی از طبقات خود را به داخل ساختمان رسانده و پس از جستجو توانستند این جوان را در طبقه دو ساختمان پیدا کنند که پس از یافتن او با برش کانال کولر توانستند فرد حادثه دیده را از داخل کانال کولر بیرون بیاورند.

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد: خوشبختانه به جز صدمات جزیی از ناحیه لگن وشکم این جوان مشکلی خاصی داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز