با برتری مقابل آلومینیوم اراک؛

کیمیا کاشت کردستان نیم فصل لیگ دسته یک هندبال را با برد پشت سر گذاشت

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۰:۱۴
کد خبر: ۷۹۰۶۴۲
کیمیا کاشت کردستان نیم فصل لیگ دسته یک هندبال را با برد پشت سر گذاشت
تیم کیمیا کاشت کردستان در هفته سوم و پایانی نیم فصل لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور آلومینیوم اراک را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ هفته سوم و پایانی نیم فصل لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور با انجام دیدار های این هفته به اتمام رسید.

تیم کیمیا کاشت کردستان در این هفته از رقابت ها در سالن 1.17 شهرک بهاران سنندج میزبان تیم جوان آلومینیوم اراک بود که در پایان با پیروزی زمین بازی را ترک کرد.

شاگردان جمال قادریان زاده که که از ابتدای بازی پیش افتاده بودند توانستند با مدیریت بازی نتیجه را 25 بر 23 به نفع خود تمام کنند.

هم اکنون تیم کیمیا کاشت کردستان با یک بازی بیشتر و چهار امتیاز نسبت به مقاومت البرز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم کردستان پس از استراحت نیم فصل که از سوی فدراسیون مشخص می شود در هفته اول دور برگشت مسابقات میزبان تیم هیات هندبال خرم آباد خواهد بود.

محمد عرفان سعیدی، لقمان علیمحمدی، شاهو ایل بیگی، سامان ملایی، هیوا رضوی، محمد رحمتی، پوریا پرویزی، ماجد کریمی، کیومرث کرمی، دانیال ساعد موچشی، سید آرام سلامی، سهند مرادی، پوریا کریم نژاد، نیما صادقی، متین خضری، آریان علی پناه به عنوان بازیکن و جمال قادریان زاده، جمال الدین مردوخی و خبات نوروزی به ترتیب به عنوان سرمربی، مربی و سرپرست ترکیب تیم کیمیا کاشت کردستان تشکیل می دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز