با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان؛

ویژه برنامه های جشن شب یلدا در سنندج و مریوان برگزار شد

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۳:۰۴
کد خبر: ۷۹۰۶۵۳
ویژه برنامه های جشن شب یلدا با همکاری اداره کل ورزش و جوانان کردستان در شهرستان های سنندج و مریوان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ با فرا رسیدن اول دیماه و شروع فصل زمستان ویژه برنامه های جشن شب یلدا با همت و همکاری اداره کل ورزش و جوانان کردستان و سازمان های مردن نهاد فعال در حوزه های اجتماعی و مدنی به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان اقشار مختلف جامعه در شهرستان های سنندج و مریوان برگزار شد.

به همین مناسبت موسسه مردم نهاد "سپهر فردای آبیدر" با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان در روز پنجشنبه 29 آذر ماه جشن شب یلدا را برای مددجویان موسسه خود و خانواده های بی بضاعت و بی سرپرست در هتل جهانگردی سنندج همراه با اجرای نمایش، مسابقه و موسیقی برگزار کرد.

گلاویژ فتاحی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان که در این مراسم حضور داشت، هدف از برگزاری این جشن را ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان اقشار مختلف جامعه به طور عموم، بخصوص جوانان و افراد کم توان و آسیب پذیر و حمایت از فعالیت های سازمان های مردم نهاد مرتبط با این حوزه بیان کرد.   

در شهرستان مریوان نیز ویژه برنامه جشن شب یلدا با عنوان "آئین شه و چله" در سالن آمفی تئاتر آموزش و پروش مریوان با حضور جمع کثیری از خانواده های مریوانی، جوانان و مسئولین شهرستانی با همت اداره ورزش و جوانان شهرستان، هیات بازی های بومی محلی مریوان و سازمان های مردم نهاد این شهرستان برگزار شد .

در این مراسم که با حضور پرشور مردم برگزار شد شرکت کنندگان به انجام بازی های بومی محلی، هه‌ل په‌رکی و موسیقی محلی پرداختند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز