مدیرکل ثبت احوال استان خبر داد:

کاهش هفت و ۶ دهم درصدی آمار طلاق در استان مرکزی

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۱:۳۵
کد خبر: ۷۹۰۷۶۲
کاهش هفت و ۶ دهم درصدی آمار طلاق در استان مرکزی
مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی گفت: آمار طلاق در این استان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت و 6 دهم درصد کاهش یافته است

به گزارش برنا از اراک ، «یزدان خسروی»  در جمع خبرنگاران استان مرکزی در اراک افزود: یکهزار و 974 مورد طلاق در این مدت در استان به ثبت رسیده که یکهزار و 827 مورد آن شهری و 147 مورد روستایی است.

وی بیان کرد: 6 هزار و 9 مورد واقعه ازدواج امسال در استان مرکزی به ثبت رسیده که پنج هزار و 392 مورد آن ازدواج شهری و 617 مورد روستایی بوده و واقعه ازدواج در این مدت نسبت به مدت مشابه قبل هفت و 2 دهم درصد کاهش یافته است.

مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی ادامه داد: روزانه به طور میانگین حدود 25 مورد ازدواج و هشت مورد طلاق در این استان به ثبت رسیده است.

خسروی اظهار داشت: 12 هزار و 777 مورد ولادت در سال جاری در استان مرکزی به ثبت رسیده این میزان نسبت به مدت مشابه قبل 11 و چهار دهم درصد کاهش یافته است.

وی گفت: 10 هزار و 594 مورد از ولادت های ثبتی امسال در حوزه شهری و 2 هزار و 183 مورد در حوزه روستایی بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی اضافه کرد: 6 هزار 612 مورد از ولادت های ثبت شده امسال این استان پسر و 6 هزار و 165 مورد دختر است و روزانه حدود 52 مورد ولادت در استان مرکزی ثبت شده است.

خسروی افزود: نسبت جنسی موالید استان مرکزی در این مدت 107 اعلام شده که به ازای تولد هر 100 نوزاد دختر 107 نوزاد پسر متولد شده است.

وی بیان کرد: بیشترین فراوانی نام دختران استان مرکزی در سال جاری به ترتیب مربوط به «فاطمه»، «زهرا»، «حلما»، «زینب» و «آوا» و بیشترین فراوانی نام در پسران به ترتیب به نام های «امیرعلی»، «امیرحسین»، «علی»، «حسین» و «امیرعباس» بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی ادامه داد: بیشترین ازدواج پسران استان مرکزی امسال در گروه سنی 25 تا 29 سال و بیشترین ازدواج گروه سنی دختران 20 تا 24 سال بوده و میانگین سنی ازدواج پسران 30 سال و دختران 24 سال است.

خسروی عنوان کرد: پنج هزار و 166 واقعه نیز امسال در این استان ثبت شده که سه هزار و 123 مورد آن شهری و 2 هزار و 43 مورد روستایی بوده و 2 هزار و 945 فوت این استان مربوط به مردان و پسران و 2 هزار و 221 مورد فوت زنان و دختران عنوان شده است.

وی گفت: میزان ثبت وفات این استان نسبت به مدت مشابه قبل سه دهم درصد کاهش یافته و روزانه به طور میانگین 21 واقعه وفات در استان مرکزی ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی اضافه کرد: این نهاد در پوشش ثبت به موقع وقایع ولادت و وفات در چند سال اخیر رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز