طی ۹ ماهه نخست امسال؛

۳۸ درصد گاز طبیعی خراسان رضوی در بخش نیروگاهی مصرف شد

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۰:۱۹
کد خبر: ۷۹۰۷۷۹
۳۸ درصد گاز طبیعی خراسان رضوی در بخش نیروگاهی مصرف شد
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در مدت زمان 9 ماهه نخت سال 97، سه میلیارد و 326 میلیون مترمکعب گاز تحویل بخش نیروگاهی شده که این رقم معادل 38 درصد مصرف گاز استان دراین مدت است.

سیدحمید فانی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد با اعلام این خبر اظهار کرد: در این مدت شش نیروگاه بزرگ تولید برق استان، سه میلیارد و 326 میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده اند که به ترتیب نیروگاه نیشابور با 951 میلیون مترمکعب و شمس با 41 میلیون مترمکعب بیشترین و کمترین آمار مصرف این بخش را به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: همچنین نیروگاه فردوسی با 815 میلیون مترمکعب، شریعتی 534، طوس 520 و نیروگاه مشهد با 465 میلیون مترمکعب به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: در مدت زمان 9 ماهه سال گذشته، سه میلیارد و 169 میلیون مترمکعب گاز تحویل نیروگاههای استان شده است. این رقم نشان دهنده رشد 5 درصدی گازرسانی به این بخش در سال جاری است.

فانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز فصل زمستان گفت: از ماههای گذشته، تمام پیش بینی های لازم برای تامین حداکثری انرژی گرمایشی گاز مشترکین اندیشیده شده است. امیدواریم مردم نیز با همکاری در مصرف ایمن و بهینه این نعمت الهی زمینه خدمت رسانی مطلوب و هر چه بهتر خادمان خود را فراهم کنند.

این مقام مسئول یادآور شد؛ مصرف صحیح و ایمن گاز طبیعی راهکار بهره‌مندی آیندگان از این نعمت خدادادی است.

استان خراسان رضوی با 31 هزار و 325 کیلومتر شبکه گاز و دو میلیون و 209 هزار و 844 مشترک به ترتیب رتبه های اول و دوم این حوزه را در کشور به خود اختصاص داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز