رومن پاولوف؛ نماینده اتحادیه جهانی کشتی:

تماشاگران اردبیلی گل کاشتند

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۳:۲۷
کد خبر: ۷۹۰۸۲۳
تماشاگران اردبیلی گل کاشتند
نماینده اتحادیه جهانی کشتی در پنجمین دوره رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان، تماشاگران اردبیلی را مورد ستایش قرار داد.

به گزارش برنا،رومن پاولوف نماینده اتحادیه جهانی کشتی در جام باشگاههای جهان گفت: تماشاگران اردبیلی به صورت حرفه‌ای تیم‌های خود را تشویق کردند و این تماشاگران در رقابت‌های کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان گل کاشتند و این نکته برایم بسیار قابل توجه بود.

وی بیان کرد: این تماشاگران الگویی برای تماشاگران دنیا هستند چرا که یکدل و با نظم کامل تیم‌های خود را تشویق می‌کنند.
نماینده اتحادیه جهانی کشتی گفت: سطح رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان بالا بود وتیم‌های قدرتمندی حضور یافته بودند که رقابت‌ها را بسیار تنگاتنگ کرده بود.
پاولوف تصریح کرد: تیم‌های خارجی حضور یافته در این مسابقات قدرتمند بودند و بسیاری از این تیم‌ها با قهرمانانشان به اردبیل آمده بودند و حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند.
وی اظهار کرد: یکی از نکات قابل توجه در این دوره از رقابت‌ها برایم این بود که آموزش داوران در عین قضاوت مبنای کار قرار گرفته بود به طوری که وقتی رقابت‌ها از طریق سیستم چک و بررسی می‌شد بقیه داوران نیز حاضر شده و آموزش را اولویت قرار می‌دادند.
نماینده اتحادیه جهانی کشتی گفت: اردبیل شهری بسیار زیبا و دیدنی برایم بود به طوری که در این شهر زیبابی‌های منحصر به فردی هستند که زبانزد عام و خاص است.
پاولوف اظهار کرد: امیدوارم دوباره به اردبیل سفر کنم چرا که این شهر برایم جذاب بود و مردمانی مهمان‌نواز و کشتی‌گیرانی داشت که در دنیا کم‌نظیر هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز