مسئول واحد بیش‌بینی هواشناسی استان مرکزی؛

هوای اراک زمستانی تر می شود

۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۳۴:۲۸
کد خبر: ۷۹۱۱۵۵
هوای اراک زمستانی تر می شود
مسئول واحد بیش‌بینی هواشناسی استان مرکزی از کاهش دما طی روزهای آینده در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش برنا از اراک ، غلامرضا مرادی افزود: آسمان استان مرکزی تا پایان هفته همراه با غبار محلی خواهد بود.

وی با بیان اینکه براساس نقشه‌های پیش‌بینی آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود، افزود: این روند تا پایان هفته ادامه دارد و در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز شاهد وزش باد نسبتا شدید خواهیم بود.

مرادی با اشاره به افزایش ابر در روزهای پایانی هفته گفت: از روز گذشته روند کاهش دما در استان محسوس است به طوری که دمای هوا به کمتر از صفر رسیده است و در حال حاضر اراک در سردترین ساعات خود به منفی یک درجه رسیده است که طی 24 ساعت آینده به منفی 4 درجه می‌رسد.

وی میزان بارش استان در سال زراعی 98-97 را 146.6 میلیمتر دانست و افزود: بیشترین میزان بارش‌های سال زراعی جاری با 308 میلیمتر مربوط به شازند است که در مدت مشابه سال گذشته تنها 25.2 میلیمتر بارش در این شهرستان دریافت شده بود.

مسئول واحد پیش‌بینی هواشناسی استان مرکزی میزان بارش اراک در سال زراعی جاری را 158.2 میلیمتر عنوان کرد و کمترین میزان بارش را با 91.5 میلیمتر مربوط به دلیجان دانست.

مرادی اضافه کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 53.3 درصد بارندگی‌ها در استان دریافت شده است در حالی که در مدت مشابه سال گذشته تنها 3.3 درصد بارندگی‌ها به ثبت رسیده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز