معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی؛

مشکلات رانندگان کامیون با جدیت دنبال می‌شود / با همدلی به سمت تثبیت شرایط در حرکت هستیم

۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۶:۵۹
کد خبر: ۷۹۱۲۵۰
مشکلات رانندگان کامیون با جدیت دنبال می‌شود / با همدلی به سمت تثبیت شرایط در حرکت هستیم
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: مشکلات رانندگان کامیون در حوزه تامین لاستیک و لوازم یدکی با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش برنا از اراک ،  سعید فرخی در نشست با رانندگان پایانه‌بار به مناسبت هفته حمل و نقل جاده‌ای با تاکید بر اینکه یکی از سخت‌ترین کارها رانندگی خودروهای سنگین است، بیان کرد: همه ما دوران سختی را طی می‌کنیم و در این راستا فعالان اقتصادی دشواری بسیاری را متحمل می‌شوند که با مدارا، همدلی و درک مشکلات یکدیگر این دوران قابل گذر است.

وی با اشاره به اینکه ماه‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و دولت، فعالان اقتصادی، تولیدکننده و مردم فشار بسیاری را به جان خریدند، اما با همدلی به سمت تثبیت شرایط در حرکت هستیم که البته هنوز به وضعیت ایده‌آل نرسیده‌ایم، افزود: همچنان مطالبات و خواسته‌های فعالان اقتصادی رفع نشده است، کنترل و مدیریت این شرایط زمانبر است، تمام تلاش و همت کشور و استان مرکزی این است که مشکلات حل و فصل شود، در جهت رفع چالش‌ها اقدام شد و  تاحدودی به توفیقات در این راستا دست یافتیم.

فرخی تصریح کرد: سعی بر رفع مشکلات کامیون‌داران در مورد تامین لاستیک هستیم و ظرف یک هفته آینده تصمیمات به ثمر خواهد نشست، بحث بیمه تکمیلی نیز با جدیت در حال پیگیری است، همچنین وضعیت روشنایی و نور محورها نیز باید در اسرع وقت اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی با بیان اینکه قول پیگیری و حل و فصل مشکلات صنف رانندگان حمل و نقل جاده‌ای را می‌دهم، افزود: قدردان همکاری رانندگان در ماه‌های اخیر هستیم که با وجود همه مشکلات در بحث تامین لاستیک، لوازم یدکی، گرانی‌ها به کار خود ادامه دادند و اجازه بروز بحران در استان را ندادند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز