مدیر شهرداری منطقه دو سنندج:

عملیات هدایت آبهای سطحی حدفاصل شهرک شهید ورمقانی تا فرجه انجام شد

۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۴۹:۱۷
کد خبر: ۷۹۱۵۹۲
عملیات هدایت آبهای سطحی حدفاصل شهرک شهید ورمقانی تا فرجه انجام شد
مدیر شهرداری منطقه دو سنندج گفت: با هدف جلوگیری از آبگرفتگی، عملیات هدایت آب های سطحی در محدوده حدفاصل شهرک شهید ورمقانی تا مسیر فرجه به طول 110 متر اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ عرفان فتحی صبح امروز در جمع خبرنگاران از اجرای عملیات هدایت آبهای سطحی در مسیر شهرک شهید ورمقانی خبر داد.

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج عنوان کرد: ساماندهی نقاطی که در مواقع بارش باران باعث آب گرفتگی معابر شده ومشکلاتی را برای تردد شهروندان بوجود می آورد در سطح منطقه شناسایی شده است.

فتحی با اشاره به اینکه آبهای سطحی و هدایت آن به سمت کانال های خروجی در فصول بارندگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: با توجه به مشکل آب گرفتگی معابر درچند مسیر از سطح منطقه عملیات هدایت آبهای سطحی در دستور این شهرداری قرار گرفت.

او از اجرای هدایت آبهای سطحی در حد فاصل شهرک شهید ورمقانی تا مسیر فرجه خبر داد و گفت: طول مسیر اجرای عملیات 110 متر است که با لوله 1000 اجرا شد.

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج اظهار داشت: عملیات هدایت آبهای سطحی در خیابان گولان قشلاق به صورت کتابی سه تایی به طول 300 متر و خروجی خیابان گاز در ناحیه منفصل شهری نایسر به طول 350 متر و به صورت نهرو اجرا شد.

فتحی گفت: با انجام عملیات هدایت آبهای سطحی و بهسازی و ساماندهی فضاها و معابر سطح منطقه بتوان موجبات رضایتمندی شهروندان فراهم شود.

 

 

نظر شما