دلیل توقف پروازهای فرودگاه کلاله،فقط استقبال کم مسافران است

۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۳:۳۲
کد خبر: ۷۹۱۶۵۷
دلیل توقف پروازهای فرودگاه کلاله،فقط استقبال کم مسافران است
مدیرکل فرودگاه های گلستان با تاکید بر اینکه فرودگاه کلاله دارای تمام زیرساخت‌های لازم را برای برقراری پروازها دارد، گفت: تنها دلیل توقف پروازهای این فرودگاه استقبال کم مسافران بوده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ رامین آذری به نقل از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، گفت: طی دو سال گذشته در سه مرحله پرواز در فرودگاه کلاله برقرار شده که دو مرحله نخست توسط شرکت هواپیمایی پویا و آخری نیز (از فروردین تا هفتم آبان امسال) توسط هواپیماهای ATR ایران ایر بوده است.

وی با اشاره به حمایت های شهرام کوسه‌غراوی، نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی از برقراری پروازهای فرودگاه کلاله، افزود: در عین حال در بازه زمانی شش ماه برقراری پروازهای ATR مییانگین استقبال مسافران کمتر از 20 درصد ظرفیت صندلی ها بوده و حتی در برخی روزها فقط یک یا دو مسافر داشته که به لغو پرواز انجامیده است.

آذری با تاکید بر اینکه فرودگاه کلاله یکی از زیرساخت های حمل و نقلی مهم استان گلستان و کاملا عملیاتی است، تصریح کرد: این فرودگاه توانسته در خاموش کردن بحران آتش سوزی جنگل گلستان و نیز انجام پروازهای تفریحی و دوره های چتربازی نقش موثری ایفا کند. اداره کل فرودگاه های گلستان و نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه نیز پیگیر برقراری پروازها برای تامین آسایش اهالی کلاله است.

آذری همچنین از برنامه ریزی برای برقراری پرواز در مسیر زاهدان- کلاله خبر داد و گفت: برای تحقق این امر نیازمند برطرف کردن مشکل سوخترسانی هستیم که در این زمینه رایزنی هایی با نماینده شرکت پخش فراورده های نفتی شده تا یک خودروی سوخت رسان 8000 لیتری به این امر اختصاص یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز