در راستای توسعه همکاری‌های دوجانبه صورت گرفت؛

دیدار مدیران هیات تیراندازی بسیج مازندران با شهردار نمک‌آبرود

۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۵:۱۰:۲۲
کد خبر: ۷۹۱۹۱۲
دیدار مدیران هیات تیراندازی بسیج مازندران با شهردار نمک‌آبرود
مدیران هیات تیراندازی بسیج سپاه کربلا استان مازندران در بازدید میدانی از غرب استان با شهردار شهر توریستی نمک‌آبرود دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از نمک‌آبرود؛ در این دیدار که به همت سلیمانپور، رئیس هیات تیراندازی بسیج شهرستان چالوس، صورت پذیرفت رضا محسنی، رئیس هیات، سرهنگ جلیلیان، رئیس شورای راهبردی و اکبری، رئیس بازرسی هیات تیراندازی بسیج استان با شهریاری، شهردار نمک‌آبرود دیدار کردند.

شهردار نمک‌آبرود ضمن خوشامد و اظهار خوشحالی از حضور مدیران ورزشی بسیجی استان در مجموعه اذعان داشت: با تمام ظرفیت آمادگی هر گونه همکاری با عوامل بسیج و سپاه شهرستان چالوس و استان را دارد.

محسنی ضمن تشکر، بررسی میدانی جهت احداث سایت اهداف پروازی بسیج در غرب استان را از جمله اهداف پیش‌روی این هیات دانست و ابراز امیدواری کرد در ماه آینده کار بررسی میدانی جهت جانمائی سایت به پایان رسیده و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

سرهنگ جلیلیان هم ضمن تشکر از زحمات ارزشمند مدیر توانمند و بسیجی، سلیمانپور، که در طول این مدت همیشه در کنار مجموعه هیات تیراندازی بسیج  استان بودند، از زحمات شهردار نمک‌آبرود قدردانی کرد.

در پایان مواردی جهت برگزاری مسابقه بزرگ کشوری به میزبانی هیات تیراندازی بسیج استان مازندران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است بزرگترین مسابقه تیراندازی اهداف پروازی کشور به میزبانی هیات تیراندازی بسیج استان مازندران در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

photo_2018-12-24_17-24-53

نظر شما