مدیرعامل بنیاد خیریه حمایت از کودکان سرطانی خبر داد

اختصاص ۲ باب مدرسه ویژه معلولان جسمی و حرکتی در اردبیل

۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۱:۳۷
کد خبر: ۷۹۲۰۷۲
مدیرعامل بنیاد خیریه حمایت از کودکان سرطانی استان اردبیل از اختصاص 2 باب مدرسه ویژه معلولان جسمی و حرکتی در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش برنا،جواد قرآن نویس، مدیرعامل بنیاد خیریه حمایت از کودکان سرطانی استان اردبیل از اختصاص دو باب مدرسه ویژه معلولان جسمی و حرکتی در سطح استان اردبیل خبرداد و افزود: امیدواریم کارهای صورت گرفته در جهت حفظ شان و عزت افراد باشد و این قبیل کارها و حمایت های خیرین ذخیره ای برای آخریت است.

وی با اشاره به برخی از خدمات انجام یافته در بنیاد خیریه و حمایت از کودکان بی سرپرست و سرطانی اردبیل بیان کرد: به حمداله در سایه حمایت های خوب خیرین و نیکوکاران استان اردبیل خدمات بسیار قابل قبولی به افراد نیازمند در سطح استان از سوی این بنباد ارائه شده است .

مدیرعامل بنیاد خیریه حمایت از کودکان سرطانی استان اردبیل فعالیت های سازمان بهزیستی را یک کار خداپسندانه و معنوی خطاب کرده و بر لزوم حمایت از افراد نیازمند بویژه در بخش های مربوط به بیماری های خاص و نادر که کودکان به برخی از آن ها گرفتار شده اند تصریح کرد.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل در جریان بازدید از بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در حمایت از کودکان مبتلا به بیمارهای خاص گفت: وجود چنین مجموعه های ارزشمند در استان جای بسی مباهات است که خدمات ارزنده ای به افراد دارای بیماری های خاص ارائه می شود.

بهزاد ستاری با بیان این مطلب که خدمات این مجموعه کاملاً همسو با حمایت های سازمان بهزیستی استان است افزود: در بسیاری از این خدماتی که از سوی بنیاد حمایت از کودکان سرطانی ارائه می شود مطابقت هایی در زمینه ارائه خدمات به افراد در معرض آسیب بویژه حمایت از کودکان بی سرپرست مشاهده می شود که نیازمند تعامل و ارتقاء سطح کیفی خدمات هست.

وی با بیان اینکه بهزیستی استان اردبیل از ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در ارائه خدمات برخوردار است تصریح کرد: خوشبختانه از سوی سازمان آموزش های کاملاً حرفه ای و تخصصی به فراگیران ارائه می شود که مددکاری حرفه ای از جمله آنهاست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز