با امضا تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت ترافیک هوشمند "الیت" و سازمان انتقال خون خراسان رضوی؛

استفاده اهداکنندگان خون از پارکینگ‌های طبقاتی اطراف پایگاه‌های انتقال خون رایگان شد

۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۳۶:۲۷
کد خبر: ۷۹۲۲۱۶
استفاده اهداکنندگان خون از پارکینگ‌های طبقاتی اطراف پایگاه‌های انتقال خون رایگان شد
با امضا تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت ترافیک هوشمند "الیت" و سازمان انتقال خون خراسان رضوی، استفاده اهدا کنندگان خون از پارکینگ‌های طبقاتی اطراف پایگاه‌های انتقال خون رایگان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد مهدی اسدی، مدیرعامل سازمان شرکت پارک هوشمند الیت، در نشست امضا تفاهم‌نامه استفاده رایگان اهدا کنندگان خون از پارکینگ‌های طبقاتی شرکت الیت اطراف پایگاه‌های انتقال خون گفت: استفاده رایگان شهروندان در زمان مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون، از پارکینگ‌های طبقاتی ایده اعضای شورای شهر مشهد در راستای تکریم از این افراد بود که با امضا تفاهم‌نامه با سازمان انتقال خون خراسان رضوی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه اهداکنندگان خون در واقع قهرمانان اجتماعی هستند که با خون خود زندگی بیماران نیازمند به خون را نجات می‌دهند، اظهار کرد: حوزه حمل و نقل شهرداری مشهد در راستای تکریم این افراد آماده هرگونه همکاری با سازمان انتقال خون استان است و زیر پای اهداکنندگان خون فرش قرمز پهن می‌کند.

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت اضافه کرد: براساس تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان انتقال خون به امضا رسید شهروندانی که قصد اهدا خون را دارند می‌توانند از پارکینگ‌های طبقاتی اطراف پایگاه‌های انتقال خون مانند پارکینگ طبقاتی بیمارستان امام رضا (ع) واقع در خیابان ابن سینا به صورت رایگان استفاده کنند.

اسدی با اشاره به اینکه شرکت پارک هوشمند الیت آماده همکاری در راستای فرهنگسازی اهدای خون در شهر است، ادامه داد: درج شعارهای تبلیغاتی در خصوص اهدا خون در قبوض الیت، سایت‌ها و نصب بنرهای تبلیغاتی در پارکینگ‌ها از جمله زمینه‌هایی است که می‌توانیم در گسترش فرهنگسازی اهدا خون با سازمان انتقال خون همکاری کنیم.

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت افزود: همچنین با توجه به اینکه پاکبانان در بسیاری از تصادفات شهری اولین افرادی هستند که در صحنه حضور دارند مذاکراتی را برای برگزاری دوره‌های آموزشی کمک های اولیه با هلال احمر خراسان رضوی داشته ایم که در زمینه انتقال خون نیز می‌توان این دوره‌های آموزشی را برگزار کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز