فرماندار خمین:

طرح های حساس استان پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۸:۴۲:۵۵
کد خبر: ۷۹۲۴۶۲
طرح های حساس استان پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند
فرماندار خمین گفت: تمام طرح های مهم و حساس استان باید پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند تا در مواقع بحرانی با کمترین آسیب ها مواجهه شود.

به گزارش برنا از اراک ، « احمد طهرانی » در نشست پدافند غیرعامل در خمین، افزود: مصون سازی کشور در برابر تهدیدات دشمن از وظایف اصلی پدافند غیرعامل است و برای کاهش آسیب ها تهدیدات باید شناسایی شوند. 

وی با اشاره به اینکه صیانت از سرمایه انسانی هدف اول پدافند غیر عامل است، ادامه داد: مردم و مسئولان باید اصول پدافند غیر عامل را درک کنند و حفاظت از زیرساخت ها و صیانت از جان و مال مردم در پدافند غیر عامل اهمیت دارد. 

فرماندار خمین اظهار داشت: شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بستر مهم تهدید است و دشمن با حملات سایبری قصد ضربه زدن به زیرساخت های حیاتی کشور را دارد. 

طهرانی تاکید کرد: دشمن میدان مبارزه را از جنگ سخت افزاری به جنگ نرم افزاری تغییر داده و تهدید اقتصادی، ملموس ترین راهبرد دشمن در جنگ های نوین است و اقتصاد مقاومتی راهکار این تهدیدها است. 

وی گفت: پدافند غیرعامل تضمین کننده امنیت پایدار و راهی برای ایجاد امنیت و آرامش اقتصادی است. 

فرماندار خمین با اشاره به برگزاری رزمایش های متعدد در طول سال در این شهرستان افزود: هدف از این برنامه ها سنجش آمادگی دستگاه های خدمات رسان در زمان وقوع حوادث است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز