برگزاری یادواره ۱۷۵شهید غواص کربلای۴

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۹:۲۸
کد خبر: ۷۹۲۵۰۹
برگزاری یادواره ۱۷۵شهید غواص کربلای۴
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: ماندگاری انقلاب جزء معجزات است .

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار مرتضی کشکولی در یادواره ۱۷۵شهید غواص کربلای۴، گفت: ‎ چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می‌‎گذرد و ماندگاری انقلاب جزء معجزات است با توجه به اینکه در طول این چهل سال دشمنان توطئه‌ها و ترفندهایی داشته‌‎ اند اما انقلاب اسلامی ایران روز به روز سرافرازتر می‌شود و نسل چهارم در همان میثاق نسل اول انقلاب است .

سردار کشکولی با اشاره به کربلای ۴، افزود: کربلای۴ فتح الفتوح کربلای۵ و زمینه‌ساز ختم جنگ بود که رزمندگان لرستانی در این عملیات حضور موثری داشتند .

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی هزاران دستاورد داشته است که ملت ایران در زمینه‌‎‌های مختلف هسته ‎ ای، پزشکی، ورزشی و ... موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورده است.تنها کشوری هستیم که قانون اسلامی ایران اسلامی منطبق با قرآن نوشته شده و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، ظلم ستیزی، دفاع از مستضعفین و عدالت‌خواهی از مهمترین اهداف این انقلاب به شمار می‌رود.

سردار کشکولی اظهار کرد: سیاست فعلی آمریکا این است که نفوذ ما را در منطقه کاهش دهد تا جایی ‎ که با فروش   تسلیحات نظامی به برخی از کشورها به دنبال این است آنها را در برابر ما قرار دهد اما در همه توطئه‌ها با شکست همراه شده‌اند  بنابراین حفظ وحدت، دوری از دو قطبی در جامعه، امید دادن به مردم، خدمت به مردم باید مدنظر مسئولین باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز