مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل خبر داد:

افزایش ۲۱ درصدی سهم درآمد عمومی استان

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۳۶:۲۳
کد خبر: ۷۹۲۷۳۱
افزایش ۲۱ درصدی سهم درآمد عمومی استان
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از افزایش 21 درصدی سهم درآمد عمومی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش برنا،هاشم مظفری، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل  گفت: درآمد عمومی استان اردبیل در هشت ماهه سالجاری، به مبلغ ۲۵۵ میلیارد تومان بوده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش نشان می دهد.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، درآمد عمومی استان نسبت به مقدار مصوب سال جاری ۱۴ درصد منفی می باشد و درآمد مالیاتی به مقدار ۲۲۶ میلیارد تومان با ۸۸ درصد سهم از کل درآمد استان، بیشترین سهم از درآمدهای وصول شده را به خود اختصاص داده است .

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: بر اساس تکالیف ماده یک قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب ۱۳۹۴ و بخشنامه صادره وزارت امور اقتصادی و دارایی، نسبت به احصای ارقام بدهی ها، تعهدات و مطالبات دولت به کلیه اشخاص از جمله بانک مرکزی، سایر بانک ها، موسسات اعتباری غیربانکی دولتی و خصوصی، صندوق های بازنشستگی، سازمان تامین اجتماعی و ... اقدام گردید.

وی تصریح کرد: در هشت ماهه اول سال جاری  مبلغ ۱۹ میلیارد تومان اسناد به مرکز بدهی ها و دارایی های مالی دولت ارسال شد، تا بدهی دولت تسویه قطعی گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز