کاراته‌کای خراسانی در راه تیم ملی

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۹:۱۴
کد خبر: ۷۹۲۸۱۶
کاراته‌کای خراسانی در راه تیم ملی
هشت نفر از کاراته‌کاهای خراسانی به اردوی تیم ملی در بهمن‌ماه راه می‌یابند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدحجتیان با اعلام این خبر گفت: هشت نفر از ورزشکاران کاراته خراسان رضوی به دومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی راه یافتند که این اردو در دو بخش آقایان و بانوان برپا می‌شود.

رئیس هیئت کاراته خراسان رضوی تصریح کرد: در بخش آقایان امیر اسلامی؛ دارنده رنکینگ نخست در رده سنی جوانان کشور و در بخش بانوان نیز فائزه رحیمی؛ دارنده رنکینگ سوم کاتا در رده سنی نوجوانان و پریا حیدری؛ دارنده رنکینگ سوم کاتا در رده سنی جوانان کشور در این رقابت‌ها حضور دارند.

وی افزود: علاوه بر این افراد، در بخش کاتای تیمی رده سنی نوجوانان نیز آصفه سادات حسینی، دینا جباری، زهره سبیلی فریمانی و زینب عیدی در این اردو حضور دارند، این افراد پس از کسب مقام در این اردو به مسابقات آسیایی مالزی در اردیبهشت‌ماه راه می‌یابند.وی خاطرنشان کرد: محمد امیری نیز به اردوی تیم ملی راه می‌یابد و در صورت کسب رتبه در این اردو به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام می‌شود. این اردوها در اول بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.

[۱۲:۲۲، ۲۶/۱۲/۲۰۱۸] Mahdi: خصوصی‌سازی سرخابی‌ها جنبه مثبت اقتصادی و اجتماعی دارد/ورزش بانوان و ورزش روستای بعد از انقلاب رشد چشمگیری داشتند

رئیس سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران گفت: خصوصی‌سازی سرخابی‌ها جنبه مثبت اقتصادی و اجتماع دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سعید حق وردی درباره واگذاری دوباشگاه بزرگ پایتخت به بخش خصوصی گفت: دولت برنامه خصوصی سازی سرخابی‌ها را در دستور کار خود قرار داده، در تمام دنیا ورزش مدنی و خصوصی است دومین اقتصاد بزرگ دنیا بعد از نفت فوتبال است.

رئیس سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران بیان کرد: در ایران به خاطر اینکه ورزش دولتی است و نگاه حمایتی به آن می شود دولت نمی تواند کامل در این رقابت شرکت کند در واقع هم خانواده بودن باشگاه درست نیست.

وی با بیان اینکه اگر خصوصی سازی شود مزایای بالایی از لحاظ اقتصادی و اشتغال زایی در کشور به وجود می‌آید ادامه داد: با ساخت هر استادیوم حدود ۸ هزار شغل ایجاد و درب یک زندان بسته می شود با خصوص سازی این دو باشگاه حتی تماشاگران هم می توانند سهام دار باشند.

حق وردی همچنین بااشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  درخصوص وضعیت پیشرفت ورزش بعد از انقلاب گفت: ورزش پیش از انقلاب با بعد از انقلاب اسلامی  تفاوت زیادی داشته شاید از نظر سخت افزاری قبل از انقلاب کیفیت خوب بوده اما بعد از انقلاب رشد ۱۰۰درصدی داشتیم و اتفاقات مثبتی در بخش وزش روستایی و بانوان رخ داد همچنین از نظر سخت افزاری سالن ها و خانه های ورزش روستایی خوبی افتتاح شد.

رئیس سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران خاطرنشان کرد: باید تدابیر خوبی داشته باشیم تا مسئولین دست به دست هم دهند تا ورزش برای مبارزه با مفاسد استفاده شود وقتی ورزشگاه وقتی پر شود بعد از بازی جوان تخلیه انرژی می شود و یک شهر به سوی آرامش می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز