قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:

سهم استان مرکزی از مسکن مهر ۳۹ هزار و ۲۱۰ واحد است

۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۹:۲۶
کد خبر: ۷۹۲۸۸۶
سهم استان مرکزی از مسکن مهر ۳۹ هزار و ۲۱۰ واحد است
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: یک میلیون و 724 هزار واحد مسکن مهر از ابتدای اجرای این طرح تاکنون به مردم در نقاط مختلف کشور تحویل شده است.

به گزارش برنا از اراک، «احمد اصغری مهرآبادی» در نشست شورای مسکن استان مرکزی در اراک گفت: طرح مسکن مهر از سال 86 و در زمان دولت گذشته به مرحله اجرا درآمد که در راستای آن ساخت 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر در کشور آغاز شد.

وی بیان کرد: کار ساخت حدود 2 میلیون واحد مسکن مهر به اتمام رسیده اما یک میلیون و 724هزار واحد مسکن مهر تاکنون تحویل مردم شده که یک میلیون و 90 هزار واحد آن در دولت تدبیر و امید تکمیل و تحویل شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ادامه داد: 260 هزار واحد مسکن مهر عملیات ساخت آن به اتمام رسیده و هماهنگی های لازم با دستگاه های زیربط برای نصب انشعابات مورد نیاز صورت گرفته تا به زودی این واحدها نیز به مردم تحویل شود.

اصغری مهرآبادی عنوان کرد: طرح مسکن مهر پارسال در استان های زنجان، یزد و چهارمحال و بختیاری به اتمام رسیده، و حدود 6 استان نیز تا پایان سال جاری در در برنامه تکمیل است که بقیه طرح های مسکن مهر کشور نیز بر اساس وعده رئیس جمهوری باید تا پایان سال 98 به اتمام رسد.

وی تصریح کرد: امید است تا پایان سال جاری طرح های مسکن مهر استان مرکزی نیز به اتمام رسد و این استان جزو بهترین و موفق ترین استان های کشور در راستای طرح مسکن مهر است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اضافه کرد: سهم استان مرکزی از مسکن مهر 39 هزار و 210 واحد است که 663 واحد باقی مانده است.

اصغری مهرآبادی بیان کرد: 431 واحد نیمه تمام مسکن مهر استان مرکزی در شهر جدید امیرکبیر است که این واحدها پیشرفت بیش از 90 درصد دارند و تنها نصب تجهیزات این واحدها باقی مانده و با همت و تلاش مضاعف می توان پرونده مسکن مهر این شهر جدید را تاپایان سال جاری به اتمام رساند.

وی تصریح کرد: حدود چهار طرح مسکن مهر تعاونی نیز در استان مرکزی هنوز به اتمام نرسیده که این شرکت ها نیز در راستای تکمیل این طرح ها باید جهادی عمل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز