تساوی اعتبارات هیئت‌های ورزشی بین بانوان و آقایان

آقاخانی: سالن‌های ورزشی همه‌روزه تا عصر در اختیار بانوان اردبیلی قرار داده می‌شود

۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۲:۲۲
کد خبر: ۷۹۳۰۷۶
آقاخانی: سالن‌های ورزشی همه‌روزه تا عصر در اختیار بانوان اردبیلی قرار داده می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:بانوان استان همه‌روزه از صبح تا ساعت ۱۷ عصر می‌توانند از سالن‌های ورزشی استفاده کنند.

به گزارش برنا، بهرام آقاخانی در جلسه بانوان منتخب شوراهای شهر و روستای استان اردبیل گفت: بانوان استان همه‌روزه از صبح تا ساعت 17 عصر می‌توانند از سالن‌های ورزشی استفاده کنند و با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام یافته اعتبارات هیئت‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها به طور مساوی در بین بانوان و آقایان تقسیم می‌شود.

وی با اشاره به این که توسعه ورزش در استان یک وظیفه مهم و اساسی است، افزود: با توجه به اهمیت حضور بانوان در حوزه ورزشی باید تمام شرایط فراهم شود و در افق 1400 تلاش ما سوق دادن نیمی از جمعیت استان به سمت ورزش است که در این زمینه بانوان نیز نقش بسیار مهمی دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: هم‌اکنون در ورزش‌های همگانی فعالیت در 13 محور مبنای کار است و 15 ایستگاه ورزش صبحگاهی و شامگاهی در نقاط مختلف شهر راه‌اندازی شده که شرایط برای ورزش بانوان نیز فراهم می‌شود که امیدواریم اقدامات انجام یافته در این زمینه به شکل مناسب و قابل قبولی توسعه یابد.
وی اظهار کرد: هم‌اکنون با ضعف امکانات و تجهیزات ورزشی در حوزه بانوان روبه‌رو هستیم که این مجموعه به تنهایی پاسخ‌گوی رفع این نیازها نیست و به همین دلیل نیازمند همکاری با مسئولان و دستگاه‌هابی مربوطه هستیم تا بتوانیم توسعه ورزش استان به خصوص ویژه بانوان را در استان به سطح قابل قبول برسانیم.
آقاخانی تصریح کرد: شتاب‌دهی به روند توسعه ورزش با ایجاد تغییرات لازم از برنامه‌هایی است که هم‌اکنون با جدیت به دنبال آن هستیم و با احصا و شناسایی مشکلات حوزه ورزش در استان امیدواریم تمامی مشکلات موجود را شناسایی و برای رفع آن راهکارهای اساسی و قابل قبول داشته باشیم که این موضوع برای ما بسیار مهم و اساسی است.

 

نظر شما