برگزاری چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس

۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۴:۳۲
کد خبر: ۷۹۳۱۰۸
برگزاری چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس
چهارمین جشنواره سراسری هنری دانشجویی ققنوس با مشارکت دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، چهارمین جشنواره سراسری هنری دانشجویی ققنوس ویژه کلیه دانشجویان دانشگاه های استان آذربایجان غربی در دهه فجر امسال در هفت بخش و 35 موضوع برگزار می شود.

سعید پود مسئول روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با اعلام این خبر گفت: ادبیات، هنرهای تجسمی، ادبیات نمایشی، فیلم کوتاه، موسیقی، مداحی و پژوهش‌های هنری با موضوعات مشکلات و آسیب‌های اجتماعی، عدالت اجتماعی، سبک زندگی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی، ایثار و شهادت، قیام عاشورا، ائمه اطهار، مشکلات صنفی و استکبار نوین و تحریم‌های آمریکا از جمله موضوعات جشنواره مذکور می باشند.

وی افزود: دانشجویان می توانند آثار خود را برای شرکت در این جشنواره تا 10 بهمن ماه سال جاری بصورت فایل و از طریق پیام رسان تلگرام، سروش و بله به شماره 09214360964 و یا با ارسال فیزیکی آثار از طریق دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاهها به آدرس دبیرخانه جشنواره (ناحیه بسیج دانشجویی استان واقع در میدان آزادی ارومیه) اقدام نمایند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان شناسایی توانمندی های دانشجویان در راستای ارتقاء مهارتهای فرهنگی و هنری را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد. پود ضمن دعوت از کلیه دانشجویان علاقمند تصریح کرد: برای شرکت در این جشنواره داشتن شماره دانشجویی الزامی است و برای ارسال آثار فیزیکی به دبیرخانه جشنواره  بایستی تحویل کلیه آثار بر روی لوح فشرده (DVD) انجام گیرد.      

نظر شما