رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه:

تردد در برخی محورهای استان کرمانشاه با زنجیر چرخ امکان پذیر است

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۸:۲۱:۰۰
کد خبر: ۷۹۳۳۶۴
تردد در برخی محورهای استان کرمانشاه با زنجیر چرخ امکان پذیر است
جادهای استان کرمانشاه لغزنده‌اند و داشتن زنجیرچرخ و استفاده از آن در صورت نشستن برف بر سطح جاده الزامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده‌اند و هم اکنون تردد در محورهای پاوه به ویژه سه‌راهی شهدا این شهر به سمت مریوان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

او افزود: بارش باران و برف که از ظهر روز گذشته در اکثر مناطق استان کرمانشاه آغاز شده طبق پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کماکان تا اوایل امشب ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: این بارش‌ها عمدتاً به شکل باران است اما در عین حال در برخی نقاط سردسیر و گردنه‌ها مانند مله‌ماس، پلنگانه، بید سرخ و جاده‌های پاوه به شکل برف است.

حیدری با توصیه به رانندگان در خصوص همراه داشتن زنجیر چرخ، افزود: در صورت ادامه بارش‌ها امکان اینکه تردد در برخی محورهای دیگر نیز تنها با زنجیر دچرخ امکان پذیر باشد، وجود دارد.

او همچنین به وقوع سه فقره سانحه رانندگی در محورهای استان کرمانشاه طی شب گذشته اشاره کرد و افزود: در این حوادث دو دستگاه خودروی وانت و یک دستگاه پژو ۴۰۵ واژگون شدند که البته خوشبختانه تلفات جانی به همراه نداشت.

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: در این حوادث که به خاطر لغزنده بودن جاده‌ها و رعایت نکردن سرعت مطمئنه رخ داد، پنج تن مصدوم شدند.

حیدری با تاکید بر اینکه رانندگان حتماً تجهیزات و امکانات زمستانی به همراه داشته باشند، گفت: همراه داشتن زنجیرچرخ و استفاده از آن در صورت نشستن برف بر سطح جاده الزامی است.

او افزود: رعایت فاصله طولی و داشتن سرعت مناسب، اطمینان از سالم بودن لاستیک و بخاری خودرو نیز نقش مهمی در ایمنی و سلامت رانندگان در هوای بارانی و برفی دارد.

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه در ادامه از برخورد با رانندگان متخلف خبر داد و گفت: انجام دو تخلف حادثه‌ساز موجب توقیف ۷۲ ساعته خودرو می‌شود، بنابراین رانندگان باید مراقب رفتار خود باشند.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: ۷۰ گشت محسوس و نامحسوس پلیس برای کنترل رفتار رانندگان و همچنین کمک به آن‌ها در جاده‌های استان کرمانشاه حضور دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز