فرمانده انتظامی شهرستان تایباد خبر داد:

دستگیری ۱۶ نفر از مخلان نظم و آرامش

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۳۵:۲۲
کد خبر: ۷۹۳۴۷۲
دستگیری ۱۶ نفر از مخلان نظم و آرامش
فرمانده انتظامی شهرستان تایباد گفت: مأموران این فرماندهی طی یک هفته گذشته موفق شدند در راستای برقراری امنیت اجتماعی 16 نفر از مخلان نظم و آرامش در سطح این شهر را دستگیر کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ماموران پلیس در اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی این افراد را که عوامل اصلی ایجاد اخلال در نظم عمومی بودند و اقدام به ضرب و شتم، ایجاد مزاحمت برای نوامیس و رعب و وحشت، کرده بودند بازداشت و روانه دادسرا کردند.

وی با اشاره به کشف 9 قبضه سلاح سرد شامل چاقو، قمه و شمشیر در بازرسی از پاتوق این افراد، افزود: 151 لیتر مشروبات الکلی و چهار هزار عدد قرص غیرمجاز از دیگر کشفیات پلیس انتظامی تایباد در اجرای طرح امنیت اجتماعی بود.

فرمانده انتظامی تایباد در ادامه از دستگیری یک سارق حرفه‌ای با 21 فقره سرقت خبر داد و گفت: با دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت قطعات و محتویات خودرو در این شهر بلافاصله یک تیم از ماموران پلیس آگاهی تشکیل و به محل‌های مشکوک اعزام شدند.

وی اظهار کرد: مأموران با گشت‌های محسوس و نامحسوس به‌صورت شبانه‌روزی برای شناسایی و دستگیری عاملان سرقت‌های گزارش شده تلاش نموده و در نتیجه به یک دستگاه خودرو سواری پراید در تایباد مشکوک شدند و راننده آن را دستگیر کردند.

قربانی مطرح کرد: تعداد قابل توجهی لوازم سرقتی از این خودرو کشف شد و راننده که اعتیاد شدید به انواع مواد مخدر داشت دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی گفت: خط قرمز پلیس افرادی هستند که به عناوین مختلف آرامش عمومی را به خطر انداخته و سعی دارند با اقدامات نادرست جو اجتماعی را متشنج کنند که در این زمینه با خاطیان طبق قانون برخورد قاطع خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز