همه جاده‌های اصلی و فرعی ارومیه باز است

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۳۸:۳۹
کد خبر: ۷۹۳۵۵۷
همه جاده‌های اصلی و فرعی ارومیه باز است
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه اعلام کرد: از نخستین ساعات شروع بارش برف راهداران به صورت آماده باش در تمامی راهدارخانه ها مشغول عملیات برفروبی هستند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، صادق حبیب زاده گفت: تردد روان  در کلیه راههای اصلی، فرعی و روستایی  در جریان است.

وی افزود: از نخستین ساعات بارش برف عملیات برفروبی در چندین نوبت در محور ارومیه سرو،ارومیه سلماس  توسط راهداران فعال در حوزه  انجام گرفته ودر حال حاضر نیز این عملیات در محور ارومیه-مهاباد در حال اجراست.

حبیب زاده با اعلام اینکه به رغم بارش های اخیر با همت راهداران و با تلاش شبانه روزیشان و انجام به موقع عملیات برفروبی  ،تیغه زنی و نمک پاشی هیچ محوری مسدود گزارش نشده است ،افزود: این عملیات در محور چهارده شهید به سمت راژان،بند-راژان،بند-زیوه و هم چنین محور هشتیان به سمت دره خورخوره انجام گرفته است.

این مقام مسئول به محورهای روستایی نیز اشاره کرد و گفت: روستاهای بالولان،هالولان،حکی،اشکی، آودی و خانقاه  مورد عملیات برفروبی قرار گرفته و راه روستاها باز بوده و تردد روستائیان بدون مشکل جریان دارد.

حبیب زاده با اشاره به کثرت بارش ها  در بخش راژان و رشکان ،تاکید کرد: راهداران به صورت آماده باش مشغول عملیات نمک پاشی بوده و صبح امروز شنبه ترافیک عادی و روان در تمامی محورها جریان دارد .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه از مردم خواست در صورت امکان از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده  و در صوت لزوم سفر،لوازم ایمنی از جمله زنجیر  چرخ به همراه داشته باشند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز