استاندار اردبیل:

۱۰۰درصد اعتبارات اشتغال جذب شده است

۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۵:۲۶
کد خبر: ۷۹۳۹۳۵
۱۰۰درصد اعتبارات اشتغال جذب شده است
استاندار اردبیل گفت: ۱۰۰ درصد اعتبارات اشتغالزایی استان جذب شده و به دنبال جذب اعتبارات جدید از منابع مختلف دیگر هستیم.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در جلسه معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: از تلاش‌ها و خدمات معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل قدردانی کرده، کارهای بزرگی با مدیریت ایشان و همراهی صمیمانه زیرمجموعه و مدیران دستگاه‌ها در یک سال گذشته انجام گرفته است.

وی افزود: علی‌رغم وجود تحریم‌های اقتصادی، اجرای طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری در استان ۶۰ درصد افزایش یافته است.

 بهنام جو با بیان اینکه در ستاد اشتغال، اداره کل پژوهش استانداری ، مشاوران و کارکنان استانداری برای پیگیری و پیشبرد اهداف و برنامه های توسعه اقتصادی استان تلاش خوبی انجام داده اند گفت: در دوره جدید نیز با مدیریت و برنامه ریزی صحیح سرپرست جدید شاهد تحول و پیشرفت روز افزون در حوزه اقتصادی خواهیم بود.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد:در مقطع حساس کنونی از لحاظ اقتصادی ، واگذاری کشت و صنعت مغان را می توان معادل تکمیل پروژه راه آهن میانه _اردبیل قلمداد کرد.

وی اضافه کرد: با واگذاری کشت و صنعت به شرکت شیرین عسل که هم اهلیت و هم شایستگی پیشبرد اهداف توسعه و اشتغال در این بنگاه بزرگ اقتصادی استان را دارد آینده منطقه را متحول خواهد کرد.

بهنام جو با اشاره به تعهد اشتغال ۲ هزار نفری در این شرکت گفت : نباید برای سرمایه گذار و خریدار این مجتمع بزرگ حاشیه سازی درست شود چرا که اشتغال جوانان در شهر و دیار خود می تواند از  تراکم دغدغه خانواده ها بکاهد.

در این جلسه از تلاش صادقانه بهمن حسین زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سابق  تقدیر و عباس کریمی، مشاور اقتصادی استاندار به عنوان سرپرست این معاونت معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز