معاون قوه قضائیه:

هیچ تصمیمی در منطقه بدون اراده ایران قابلیت اجرایی ندارد

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۰:۵۲
کد خبر: ۷۹۴۰۹۶
هیچ تصمیمی در منطقه بدون اراده ایران قابلیت اجرایی ندارد
معاون فرهنگی رئیس قوه قضائیه گفت: امروز هیچ تصمیمی در منطقه بدون حضور موثر و اراده جمهوری اسلامی قابلیت اجرایی ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام هادی صادقی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت 9 دی در یاسوج اظهار داشت: جمهوری اسلامی در نابودی داعش و گروه های تکفیری در منطقه، حمایت از بشار اسد به عنوان رهبر خط مقاومت در سوریه ،یمن و لبنان و حمایت از حماس و فلسطین نقش موثر داشته است.

وی تصریح کرد: امروزه ایالات متحده آمریکا پس از هفت سال اقدام به خروج نیروهایش از سوریه کرده و حتی برخی سفارتخانه های کشورهای عربی در حال بازگشت به سوریه هستند.

معاون قوه قضائیه تصریح کرد: بسیاری از این اتفاقات و تحولات عظیم در منطقه محصول تدابیر رهبری فرزانه انقلاب بود که هرگاه به نصایح و توصیه های رهبری جامه عمل پوشاندیم، پیروز شدیم.

وی با بیان اینکه باید مراقب شبهه افکنی ، فتنه ها و توطئه های جدید دشمن باشیم ، گفت: امروز توطئه ها بیش از آنکه در فضای حقیقی باشد در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی نمایان شده است.

صادقی فضای مجازی به ویژه تلگرام را مهمترین زمینه و بستر برای انجام فتنه های جدید دشمنان دانست و گفت: یکی از حربه های اساسی دشمن جدایی و تقویت جمهوریت نظام بدون ارزش های اسلامیت آن است.

وی 9 دی را روز بصیرت و میثاق مجدد امت با رهبری و ارزش های انقلاب و نظام دانست و گفت: این روز مربوط به جریان و گروه خاصی نیست.

معاون قوه قضائیه گفت: 9 دی متعلق به همه جریان ها و گروه هاست و از هر رنگ و نژاد و خط و حتی تمامی 40 میلیون شرکت کننده در انتخابات 88 در این روز حضور یافتند.

صادقی برخی حرکت های ساختار شکنانه و آشوب گری ها و اردوکشی های خیابانی در سال 88 را محکوم کرد و گفت: برخی ها آگاهانه و یا ساده لوحانه در آتش فتنه انگیزی ها و توطئه های دشمن و مخالفان نظام گرفتار شدند.

معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: انتخابات 88 که می توانست زمینه ای برای قدرت، عزت و تقویت پایه های نظام و انقلاب باشد اما برخی ها با حرکت های ساختار شکنانه خود آن را تبدیل به خسارت های جبران ناپذیر برای کشور و مردم کردند.

صادقی ادامه داد: حوادث سال 88 به بهانه تقلب و تخلف گشترده در انتخابات باعث شد که بسیاری از قطعنامه های سنگین علیه کشورمان در سازمان ملل به تصویب برسد و موضع گیری ها و جرات دشمنان انقلاب برای ضربه زدن به این انقلاب نیز بیشتر شود.

مراسم گرامیداشت 9 دی امسال در مصلی امام خمینی یاسوج با حضور قشرهای گوناگون مردم، مسئولان و مقامات اجرایی، مدیران دستگاه های مختلف و نیروهای نظامی و انتظامی و سایر گروه های مردمی با شکوهتر از سال های گذشته برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز