استاندار مرکزی:

حل مشکلات ایثاگران از برنامه های اصلی دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۹:۴۹
کد خبر: ۷۹۴۳۸۵
حل مشکلات  ایثاگران از برنامه های اصلی دولت تدبیر و امید است
استاندار مرکزی گفت: اجرای قانون تامین و پرداخت هزینه کمک درمان تکمیلی ایثارگران این استان با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش برنا از اراک ، سید «علی آقازاده» در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محل استانداری افزود: تامین و پرداخت هزینه درمان تکمیلی ایثارگران و افراد تحت تکفل از سرجمع اعتبارات مصوب دستگاه‌ها مصوبه هیات وزیران است و به زودی در این استان نیز اجرایی می شود. 

وی ادامه داد: قرارداد تامین و پرداخت هزینه درمان تکمیلی ایثارگران وزارت آموزش‌ و پرورش نیز با بیمه دی منعقد شده که به زودی به استان ها نیز ابلاغ و مشکل بیمه تکمیلی این قشر از جامعه حل می شود. 

استاندار مرکزی بیان کرد: وقفه تامین هزینه بیمه تکمیلی ایثارگران نتیجه ناهماهنگی های دستگاه ها است که این مهم تا پایان سال بر طرف می شود. 

آقازاده اظهار داشت: سازمان بازنشستگی کشور نیز با جدیت تامین هزینه بیمه تکمیلی ایثارگران بازنشسته را دنبال می کند. 

وی اضافه کرد: قوانین و مصوبات اجرایی نشده در حوزه جامعه ایثارگری این استان با جدیت در دستور کار است و دستگاه های اجرایی نیز باید تمام تلاش خود را در حل مشکلات به کار گیرند. 

استاندار مرکزی گفت: حل مشکلات جامعه ایثاگری از برنامه های اصلی نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید است که در سال های گذشته به میزان مقدورات اعتباری گام های مهمی انجام شده است. 

آقازاده افزود: تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده های شهدا تجلیل از ارزش هاست چرا که شهادت طلبی یکی از آرمان های نظام اسلامی است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز