تفاهم نامه توانمندسازی بانوان در البرز اجرایی می شود/بر اساس اهداف نظام و برنامه های دولت، پیشگیری و ساماندهی آسیب های اجتماعی را در البرز به جد دنبال می کنیم

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۴۵:۱۱
کد خبر: ۷۹۴۴۸۰
تفاهم نامه توانمندسازی بانوان در البرز اجرایی می شود/بر اساس اهداف نظام و برنامه های دولت، پیشگیری و ساماندهی آسیب های اجتماعی را در البرز به جد دنبال می کنیم
​نماینده عالی دولت در استان البرز به سند توانمند سازی بانوان اشاره کرد و گفت: بر این اساس استانداران تفاهم نامه ای با معاون بانوان و خانواده ریاست جمهوری امضا کردند که این امر در استان البرز محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عزبزاله شهبازی در بازدید از شیرخوارگاه امام علی (ع) و اورژانس اجتماعی کرج که با حضور معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور صورت گرفت، با اشاره به اینکه برای بار دوم از آغاز مسئولیت بعنوان استاندار البرز از اورژانس اجتماعی بازدید می کنم، افزود: رسیدگی به آسیب های اجتماعی از جمله برنامه های اولویت دار دولت تدبیر و امید است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز  همواره بر توجه ویژه مسئولان به حوزه آسیب های اجتماعی تاکید ویژه ای داشته اند.

شهبازی گفت: مجموعه خدماتی که در شیرخوارگاه و اورژانس اجتماعی فعال در کرج و شهرستان های استان ارائه می دهند در راستای کاهش و ساماندهی آسیب های اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه اورژانس اجتماعی در راستای ارائه مشاوره، خدمات قابل توجهی را ارائه می دهد، افزود: با توجه به منابع محدود سازمان بهزیستی البرز، در کنار این مجموعه قرار داریم.

استاندار البرز به سند توانمند سازی بانوان اشاره کرد و گفت: بر این اساس استانداران تفاهم نامه ای با معاون بانوان و خانواده ریاست جمهوری امضا کردند که این امر در استان البرز محقق شده است.

وی با بیان اینکه استانداری البرز در راستای کاهش آسیب های اجتماعی همراه بهزیستی و سازمان های مردم نهاد است، اضافه کرد: امید است با همراهی و تعامل سازمان های مردم نهاد، خیرین و سازمان های حمایتی از جمله بهزیستی، آسیب های اجتماعی به حداقل ممکن برسد.

 

نظر شما