در خواست از مدیرکل میراث فرهنگی لرستان:

"سراب زز"نیازمند نگاه ویژه شماست

۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۴:۲۴
کد خبر: ۷۹۴۸۱۸
سراب ززنیازمند نگاه ویژه شماست
به دلیل نبود اعتبار"سراب زز" درحال نابودی می باشد ونیازمند مساعدت ویژه مسولان می باشد.

خبرگزاری برنالرستان - گروه گردشگری ومحیط زیست : شهرستان سلسله در فاصله ۴۵ کیلومتری مرکز لرستان با طبیعت بکر و آب وهوای عالی از جمله شهرستان هایی به حساب می آید که به"بهشت لرستان" معروف می باشد و همه ساله ودرتمامی فصول میزبان گردشگران ومسافران از اقصی نقاط کشور وخارج ازکشور می باشد

"سراب زز" درفاصله ۱۰ کیلومتری با مرکز شهرالشتر ازجمله سراب ها وچشمه های بکر لرستان می باشد که با داشتن آب وهوای بسیار مطلوب وباداشتن ظرفیت وپتانسیل منحصر به فرد در حوزه گردشگری ازنقاط مهم وبکر دراین شهرستان سلسله به حساب می آید که همه ساله به خصوص درایام نوروز میزبان مسافران وگردشگران می باشد.

این درحالی می باشد که وقتی پای گردشگربه این منطقه گذاشته می شود انس با طبیعت ومردم خونگرم روستای این سراب"روستاهای علی آباد ،عباس آباد ،رضی آباد دردل مسافران نهادینه می شود و وداع با این همه خصوصیات مثبت برای مسافر سخت می باشد که این امر نشان می دهد مردم الشتر مردمان فهیم؛بااخلاق و مهمان نوازمی باشند.

 اما نکته مهم واساسی با وجود داشتن این پتانسیل مهم گردشگری درشهرستان سلسله متاسفانه در"سراب زز"امکانات رفاهی برای گردشگران ومسافران وجود ندارد وعلی الرغم پیگیری وخواسته مردمان این روستا پیگیری ورسیدگی به این منطقه گردشگری وتامین اعتبار برای ساخت وساماندهی سراب زز در حد یک شعار بوده است ومتاسفانه از سوی مسولیین امر هیچ اقدامی برای تامین اعتبار ساماندهی این منطقه بکر انجام نشده است.

 خواسته مردم این منطقه ازمدیرکل محترم ودلسوز میراث فرهنگی؛صنایع دستی وگردشگری لرستان"مهندس قاسمی" که همیشه نگاه ویژه به این شهرستان داشته اند تامین اعتبار ورسیدگی به مشکلات این حوزه گردشگری می باشد.

امیدواریم دراسرع وقت نسبت به این خواسته عمومی مردم الشتر ازسوی مدیرکل محترم میراث فرهنگی گردشگری لرستان،فرماندارمحترم ودیگر مسولئین رسیدگی شودو واقف این موضوع باشند به مانند جاذبه های گردشگری دیگرشهرستان های لرستان  که اعتبارات مهم واساسی به حوزه گردشگری اختصاص یافته است این حق مسلم مردم روستاهای جوانمرد وساکی می باشد برای تامین اعتبار وساماندهی سراب زیبا وپرتلاطم زز .

ساکنین روستاهای ساکی وجوانمرد شهدای گرانقدری رابه نظام وانقلاب هدیه داده اندوامیدواریم مسولان امردرپاسداشت خون پاک شهدا نگاه ویژه به این منطقه گردشگری داشته باشند.

سجادجوانمرد- خبرنگار برنا در الشتر

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز