سرپرست گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه:

جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه را در جشنواره قشم به همگان معرفی می‌شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۷:۵۸
کد خبر: ۷۹۴۸۹۵
جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه را در جشنواره قشم به همگان معرفی می‌شود
در این جشنواره بیش از 100 متر مربع فضا به استان کرمانشاه برای برپایی غرفه‌ها داده شده است که پنج غرفه مرتبط با صنایع‌دستی، آشپزی، سیاه‌چادر، سوغات، دمنوش، بوم‌گردی و آژانس دفاتر خدماتی از 11غرفه شرکت کننده کرمانشاه در این نمایشگاه هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ کیکاوس جلیلیان سرپرست گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: 11غرفه کرمانشاه در جشنواره فرهنگی جزیره قشم  فعالیت خواهند کرد.

او افزود: این جشنواره از دهم دی آغاز شده و تا چهاردهم ادامه دارد که تقویت جذب گردشگر از اهداف برگزاری شرکت در این جشنواره است.

سرپرست گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در این جشنواره بیش از 100 متر مربع فضا به استان کرمانشاه برای برپایی غرفه‌ها داده شده است که پنج غرفه مرتبط با صنایع‌دستی، آشپزی، سیاه‌چادر، سوغات، دمنوش، بوم‌گردی و آژانس دفاتر خدماتی از 11غرفه شرکت کننده کرمانشاه در این نمایشگاه هستند.

جلیلیان ادامه داد: قشم یک شهر توریست پذیر است و می‌خواهیم از این طریق نیز جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه را به همگان معرفی کنیم.

او به بازدید علی‌اصغر مونسان رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، تیموری معاون گردشگری و نادری نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی از غرفه نمایشگاه کرمانشاه در آیین افتتاحیه خبر داد.

گفتنی است که 17 استان کشور در جشنواره فرهنگی جزیره قشم حضور دارند که استان کرمانشاه با  دو میلیون تن جمعیت دارای بیش از چهار هزار اثر تاریخی شناسایی شده است که تاکنون بیش از دو هزار و 200 اثر آن ثبت ملی شده است.

 

نظر شما