،مدیر عامل خانه سینمای مستند لرستان،خبرداد:

خانه سینمای مستند لرستان به ثبت رسید

۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۵:۱۲
کد خبر: ۷۹۴۹۸۴
خانه سینمای مستند لرستان به ثبت رسید
سید غلامرضا نعمت پور گفت: خانه سینمای مستند لرستان " به شماره ثبت ١٠١٦ در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری خرم آباد به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ، سید غلامرضا نعمت پور،مدیر عامل خانه سینمای مستند لرستان و عضو هیات موسس، خانه مستند را تشکلی صنفی، مستقل و غیردولتی،متشکل از کارگردانان حرفه‌ای سینمای مستند استان لرستان معرفی کرد که از تاریخ تأسیس به مدت نامحدود بر مبنای اساسنامه تشکیل شده است .

او افزود : بسط و گسترش "هنر- صنعت" سینمای مستند استان، حمایت از حقوق صنفی اعضاء، تلاش در جهت بالا بردن سطح کارآیی حرفه ای اعضاء، دفاع از حقوق عام مستندسازان سینمای استان و ایجاد امنیت شغلی و حرفه ای مستندسازان  بخشی از اهداف این خانه  است .

این فیلمساز لرستانی در ادامه با بیان اهمیت تشکیل خانه سینمای مستند استان لرستان در رشد و شکوفایی مستند سازی استان ،گفت: عضویت درخانه مستند به چهار نوع عضویت پیوسته، وابسته، موقت و افتخاری تقسیم می شود که عضو پیوسته خانه مستند به کارگردانی اطلاق می‌شود که حداقل سه فیلم مستند و عضو وابسته حداقل یک فیلم مستند در کارنامه تولیدی خود داشته باشد.

نعمت پور  تصریح  کرد: فارغ التحصیلان گرایش های مختلف سینما (چه در بخش آموزشهای آزاد و چه رسمی)، دانشجویان سینما، اعضا انجمن سینمای جوان، و فعالین حوزه فرهنگ سینما به تشخیص و تایید هیئت مدیره می توانند به عنوان عضو موقت  خانه سینمای مستند لرستان حضور داشته باشند.

لازم به ذکر است هیات موسس این خانه متشکل از سید غلامرضا نعمت پور ( مدیرعامل و ریس هیات مدیره )، حجت اله حافظی ( نایب ریس هیات مدیره)، شمس الدین آروند ( خزانه دار )، حسین سپهوند ( بازرس اصلی ) و کیومرث سرشار ( بازرس علی البدل ) مراحل عضو گیری و پیگیری امور خانه را به مدت دو سال از تاریخ ثبت به عهده خواهند داشت و پس از آن با تشکیل مجمع عمومی و با رای اعضاء این خانه هیات مدیره بعدی انتخاب خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز