در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل مطرح شد

آیت الله عاملی:شخصیتهای تاریخی جهت الگوسازی تربیتی نسل جوان معرفی شوند

۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۹۵۱۲۸
آیت الله عاملی:شخصیتهای تاریخی جهت الگوسازی تربیتی نسل جوان معرفی شوند
ماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: چهره‌ها و شخصیت‌های ملی و بین‌المللی استان اردبیل به نحوی شایسته و مناسب معرفی شود.

به گزارش برنا،آیت الله سید حسن عاملی در هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با اشاره به وجود چهره‌ها و شخصیت‌های ملی و بین‌المللی در استان اردبیل افزود: باید تلاش و جدیت بر این باشد تا این چهره‌ها و شخصیت‌های تاثیرگذار و مهم استان به نحوی شایسته و مناسب معرفی شود.
وی بیان کرد: انتظار می‌رود در این زمینه نهاد‌ها و دستگاه‌های فرهنگی با همکاری و مشارکت رسانه‌ها و صدا و سیما اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم را در راستای تحقق این امر مهم داشته باشند؛ تا این امر گامی در راستای تکریم و تجلیل از این افراد و معرفی چنین شخصیت‌هایی در استان جهت الگوسازی تربیتی برای نسل جوان جامعه باشد.
نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری تندیس‌سازی از شخصیت‌های تاریخی را گامی مهم در این زمینه برشمرد و افزود: در این زمینه باید شخصیت‌های تاریخی همچون قزل‌باش‌ها و شاه اسماعیل صفوی به شایستگی معرفی شده و با تندیس‌سازی از این افراد زمینه شناخت آن‌ها و خدماتی که در منطقه ارائه داده‌اند را در استان فراهم کنیم.
عاملی با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در راستای چاپ کتاب مناظرات رضوی تصریح کرد: ایجاد دانشگاه صنعتی در استان اردبیل یک ضرورت مهم بوده که باید مسئولان این مهم را پیگیری کرده و زمینه‌ساز راه‌اندازی این دانشگاه در استان شود.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز