دستگیری شکارچیان خرگوش

۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۳:۱۶
کد خبر: ۷۹۵۲۹۰
دستگیری شکارچیان خرگوش
رئیس اداره محیط زیست سلسله از دستگیری 3 نفر متخلف شکار غیر مجاز خرگوش و کشف و ضبط 3 قبضه اسلحه و لاشه یک سر خرگوش از این متخلفین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛علیرضا رحیمی در این خصوص گفت: در پی گشت و کنترل یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان سلسله جهت پایش زیستگاه های حیات وحش در منطقه شکار و صید ممنوع گرین، 3 نفر  متخلف که اقدام به شکارغیر مجاز یک سر خرگوش نموده بودند، دستگیر شدند.

اوافزود: از این متخلفین دستگیر شده که از شکارچیان غیر مجاز استان های غربی کشور می باشند 2 قبضه اسلحه ساچمه زنی، یک قبضه اسلحه گلوله زنی، 13 عدد فشنگ و یک عدد نور افکن بزرگ کشف و ضبط گردید.

رحیمی تصریح کرد: با عنایت به اینکه عمل ارتکابی صورت گرفته بر اساس قوانین شکار و صید جرم محسوب می شود؛ پرونده این متخلفین پس از بازجویی مقدماتی و اخذ جرایم زیست محیطی به میزان 3000000 ریال، جهت رسیدگی به دادگستری ارجاع و ادوات کشف شده طبق ماده 14 قانون شکار و صید تا پایان دادرسی و صدور رای قطعی زیر نظر سازمان به صورت امانی نگه داری می شوند.

رئیس اداره محیط زیست سلسله از تمامی دوست داران محیط زیست درخواست نمود تخلفات زیست محیطی را به سامانه 1540 اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگری گزارش واصله اقدام گردد.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز