تذکر شفاهی "کیانپور" در مجلس :

جلوگیری از تعطیلی پروژه‌های آزادراه خرم آباد– اراک و راه آهن درود – خرم آباد/ وضعیت نابسامان صنعت در لرستان مشکل آفرین شده است

۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۷:۱۹
کد خبر: ۷۹۵۳۷۰
جلوگیری از تعطیلی  پروژه‌های آزادراه خرم آباد– اراک و راه آهن درود – خرم آباد/ وضعیت نابسامان صنعت در لرستان مشکل آفرین شده است
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم نظارت و کنترل موثر قیمت‌ها و گرانی بی حد کالاها معیشت مردم را به خطر انداخته و این امر سبب ایجاد رانت در توزیع کالاها شده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛مجید کیانپور در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهوراظهار کرد: عدم نظارت و کنترل موثر قیمت‌ها و گرانی بی حد کالاها معیشت مردم را به خطر انداخته است؛ این مهم در حالی است که عدم نظارت مناسب سبب ایجاد رانت در توزیع کالاها شده است.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی گفت: رسیدگی به وضعیت پروژه‌های راه و شهرسازی در استان لرستان به ویژه جلوگیری از تعطیلی در پروژه‌های آزادراه خرم آباد – اراک و راه آهن درود – خرم آباد که بیش از 500 نفر از نیروهای شاغل آن در حال تعدیل است، اهمیت دارد.

او در تذکر به وزیر کشور گفت: رسیدگی به وضعیت شهرداری‌های حوزه انتخابیه درود و ازنا و مساعدت به رفع مشکلات به وجود آمده که سبب تعویق 5 ماهه در پرداخت حقوق کارکنان شده و همچنین عدم تعیین تکلیف در پرداخت بیمه تأمین اجتماعی و مالیات اهمیت دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: وضعیت نابسامان صنعت در استان لرستان خصوصا در واحدهای تولیدی سنگ مشکل آفرین شده و باید رفع شود.

 

نظر شما