بارش برف در جاده های ارومیه جریان دارد

۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۰:۳۹
کد خبر: ۷۹۵۷۵۶
بارش برف در جاده های ارومیه جریان دارد
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه گفت: در حال حاضر بارش برف در تمامی محورهای اصلی ،فرعی و روستایی در جریان است و تمامی جاده ها با رعایت جوانب احتیاط باز است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، صادق حبیب زاده با اعلام این خبر افزود: بر اساس پیش بینی های انجام شده از سوی اداره هواشناشی  در حال حاضر بارش برف درمحورها در جریان است و ترافیک عادی و روان  برقرار و در محورهای کوهستانی تردد با رعایت جوانب احتیاط و با رنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی یاد آور شد:در حال حاضر اکیپ های راهداری فعال در محورهای ارومیه –سلماس،گردنه قوشچی،ارومیه-مهاباد تا رشکان، رشکان تا گردنه ایلانلو ،ارومیه-شهید کلانتری ،ارومیه-اشنویه،ارومیه-سرو ، ارومیه-بند  سد شهرچای،سه راهی راژان تا زیوه و دیزج،ارومیه –انهر تا طالین  و بخش سیلوانا دهستان ترگور به طور شبانه روزی به مسافران و رانندگان عبوری در مسیرهای ارتباطی خدمات ارائه می دهند.

به گفته حبیب زاده ،با توجه به شرایط حاکم در برخی از جاده ها ،رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی  از سبقت و سرعت غیرمجاز ،انحراف به چپ در ادامه مسیر پرهیز کنند.

وی خاطر نشان شد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده ها با سامانه 141 ،ارتباط برقرار کرده تا بتوانند سفرهای خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند و سفری ایمن داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز