"رییس هیئت تیراندازی لرستان" در گفت وگو با برنا:

راه اندازی سالن تیراندازی در ۵شهرستان /هدفمان توسعه ورزش تیراندازی در تمام استان است / تیراندازی از ورزشهای بومی مردم لرستان است

۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۸:۴۰
کد خبر: ۷۹۵۸۰۶
راه اندازی سالن تیراندازی در ۵شهرستان  /هدفمان توسعه ورزش تیراندازی در تمام استان است / تیراندازی از ورزشهای  بومی مردم لرستان است
"حمید خدادادی" به برنا گفت: سالن تیراندازی شهرستانهای الیگودرز ودورود آماده افتتاح است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ خدادادی روز پنجشنبه  در حاشیه  افتتاح سالن  تیراندازی پلدختر  به خبرنگار برنا ،اظهار کرد: این سالن تیراندازی در سالن شهید نعمتی واقع در مجموعه ورزشی شهید سرمالیان  این شهرستان با شش خط و دوقبضه سلاح با اعتباری بالغ بر 30 میلیون تومان ایجاد شده است.

اوبا بیان اینکه لرستان دارای استعداد های خوبی در تیراندازی است ،افزود: امیدواریم با افتتاح این سالن شاهد شکوفایی ورزش تیراندازی در پلدخترخصوصا در بین جوانان این منطقه  باشیم.

 

خدادادی با بیان اینکه  این پنجمین شهرستانی از استان است که سالن تیر اندازی  در آن راه اندازی شده است ،گفت: سالن تیراندازی شهرستانهای  الیگودرز  ودورود نیز  آماده افتتاح است وهمچنین سالن تیراندازی  کوهدشت ونورآباد   را نیز در سال 98 به بهره برداری خواهیم رساند.

رییس هیئت تیراندازی لرستان  با بیان اینکه 300 ورزشکار سازمان یافته در هیئت تیراندازی لرستان وجود دارد،یادآورشد:ورزش  تیراندازی در خرم آباد ،بروجرد، ازنا والشتر فعال است وامروز نیز با افتتاح سالن تیراندازی در پلدختر شاهد توسعه هرچه بیشتر این ورزش در استان خواهیم بود.

 

خدادادی  با بیان اینکه تیراندازی از ورزشهای  بومی مردم استان است ، تاکید کرد :با توجه به جایگاه تاریخی اسلحه وتیراندازی در فرهنگ مردم لرستان هدفمان توسعه ورزش تیراندازی در سطح تمام استان است تا با روی آوردن مردم به سمت این ورزش شاهد تخلیه انرژی آنان در جهت درست وبهینه ایی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز