رئیس هیأت هندبال کرمانشاه:

کار روی زمین مانده نداریم

۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۳۹:۱۹
کد خبر: ۷۹۵۹۳۹
کار روی زمین مانده نداریم
هرچند که بنا به اعلام وزارت ورزش قانون منع بکاری بازنشتگان در هیأت‌های ورزشی استان‌ها شامل نمی‌شود اما تا اسفند ماندنم در هیأت قطعی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ناصر سلیمی رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه با بیان اینکه فدراسیون با استعفایش مخالفت کرده، گفت: تا اسفند که مجمع انتخابات ریاست فدراسیون هندبال برگزار می‌شود، در هیأت کرمانشاه به فعالیتم ادامه خواهم داد.

او به اعلام قانون منع بکارگیری بازنشستگان در هیأت‌های ورزشی از چندماه پیش، اشاره کرد و افزود: زمانی که این قانون اعلام شد، از آنجایی که مشمول آن می‌شدم نامه‌ی استعفایم را به فدراسیون ارسال کردم.

رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه که از اواسط مهر امسال به عنوان سرمربی تیم فرازبام خائیز دهدشت در کهگیلویه و بویر احمد به سر می‌برد، گفت: هرچند که بنا به اعلام وزارت ورزش قانون منع بکاری بازنشتگان در هیأت‌های ورزشی استان‌ها شامل نمی‌شود اما با توجه به اینکه به واسطه فعالیت جدیدم در خارج از استان کرمانشاه زندگی می‌کنم، لذا دیگر امکان ادامه فعالیت در هیأت هندبال کرمانشاه را نداشتم.

سلیمی به مخالفت فدراسیون هندبال با استعفایش اشاره کرد و افزود: در پیش بودن مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون و نیز مشغله فدراسیون برای برگزاری به موقع مجامع انتخاباتی چند استان کرمانشاه باعث شد تا استعفایم مورد موافقت قرار نگیرد، لذا تا اسفند که مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تشکیل خواهد شد، در هیأت هندبال کرمانشاه به فعالیت خود ادامه خواهم داد و پس از برگزاری این مجمع هم یا به کرمانشاه باز می‌گردم و یا مجددا استعفاء خواهم کرد.

او با تاکید بر اینکه در حال حاضر نیز به صورت مرتب به کرمانشاه رفت‌وآمد دارم و فعالیت‌های هیأت هندبال  را رصد می‌کند، افزود: البته فعالیت‌های هیأت هندبال کرمانشاه تنها به یک نفر قائم نیست،

سلیمی ادامه داد: بلکه همکاران و مسئولین کمیته‌های مختلف در غیاب من امور هیأت هندبال را انجام می‌دهند، به گونه‌ای که کار مانده روی زمین نداریم و همه اعزام‌ها، مسابقات و کارگاه‌های آموزشی و ...به نحو احسن اجرا شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز