مدیرعامل بانک ملی ایران:

اختصاص ۷ هزار میلیار ریال به راه آهن اردبیل

۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۹۵۹۵۲
مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: عملیات اجرایی طرح راه آهن اردبیل - میانه شتاب گرفته و برای تامین اعتبار و تکمیل آن شهروندان استان هیچ نگرانی نداشته باشند.

به گزارش برنا،محمدرضا حسین زاده،مدیرعامل بانک ملی ایران روز پنجشنبه در بازدید از روند اجرای طرح راه آهن اردبیل افزود: پذیرش تامین مالی طرح راه آهن اردبیل از سوی بانک ملی با مطالعات از سوی ۱۵ کارشناس صورت گرفته و این بانک با در نظر گرفتن تمام جوانب این تعهد را متقبل شده و به آن عمل خواهد کرد.
وی اضافه کرد: پیشرفت عملیات اجرایی راه آهن اردبیل - میانه مطلوب بوده و این حجم از کار مورد تقدیر همگان در آینده خواهد بود.
مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: این طرح برای استان اردبیل دارای اهمیت ویژه‌ای بوده و باید تلاش شود تا در موعد مقرر به بهره برداری رسیده و در خدمت مردم قرار گیرد.
حسین زاده ادامه داد: این بانک از محل فاینانس داخلی 7 هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای راه آهن اردبیل اختصاص داده که از این مبلغ یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تاکنون پرداخت شده و بقیه نیز با توجه به پیشرفت کار پرداخت خواهد شد.
وی با بیان اینکه یانک ملی متعلق به مردم ایران و رسالتش کمک به تولید و رونق اقتصادی است افزود: این بانک در استان اردبیل سرمایه گذاری‌های خوبی انجام داده که از جمله آن می‌توان به ساخت بزرگراه، طرح مهم راه ریلی اردبیل و مشارکت در توسعه کارخانه‌های آرتا سبلان، آرتا ویل تایر و آرتا پلاست اشاره کرد.
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه این بانک آماده حمایت از واحد‌های تولیدی در استان اردبیل است، افزود: واحد‌های تولیدی و صنعتی که نیازمند تسهیلات سرمایه در گردش هستند در این بانک مورد حمایت قرار می‌گیرند.
حسین زاده گفت: با توجه به وجود طرح‌های خوب در استان اردبیل، بانک‌ها با تمایل زیادی از سرمایه گذاری در این استان استقبال می‌کنند.
استاندار اردبیل و مدیر عامل بانک ملی ایران در جریان این بازدید از قطعه‌های مختلف، پل‌ها و ایستگاه‌های طرح راه آهن اردبیل دیدن کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز