شهردار سنندج:

اجرای پیاده راه محله آغه زمان موجب رونق فعالیت های اقتصادی و اجتماعی می شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۴۸:۵۷
کد خبر: ۷۹۶۱۳۶
اجرای پیاده راه محله آغه زمان موجب رونق فعالیت های اقتصادی و اجتماعی می شود
شهردار سنندج گفت: اجرای پیاده راه محله آغه زمان دسترسی شهروندان به دو خیابان انقلاب و خیابان شهید نمکی را آسان و موجب جذب گردشگر و همچنین رونق فعالیت های اقتصادی و اجتماعی در این محله قدیمی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حشمت اله صیدی در بازدید از پروژه احداث پیاده راه تاریخی فرهنگی محله آغه زمان در جمع خبرنگاران، گفت: یکی از مهم ترین معضلات در سطح شهرها بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری است که در ابعاد مختلف مشکلات فراوانی را برای مدیریت شهری بوجود آورده است.

شهردار سنندج اظهار داشت عنوان کرد: اتخاذ سیاست های سرمایه گذاری در جهت احیای بافت های فرسوده و تاریخی می تواند باعث رونق فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در این محلات باشد.

او گفت: محله آغه زمان یکی از محلات قدیمی و تاریخی سطح شهر است که این شهرداری با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان در سالجاری عملیات اجرایی پیاده راه تاریخی و فرهنگی را در این محله آغاز کرده است.

صیدی افزود: در راستای اجرای این پروژه مشارکتی در مرحله نخست ابتدا سرای ولیدی ساماندهی و سپس دیگر بافت های فرسوده و تاریخی موجود در مسیر این پروژه ساماندهی و احیا خواهند شد.

شهردار سنندج اظهار داشت: در گام بعدی اجرای این طرح احداث پیاده راه از مسیر خیابان انقلاب تا خیابان نمکی به طول 350 متر و عرض متغییر احداث خواهد شد.

صیدی اعلام کرد: در حال حاضر و در راستای  اجرای پروژه پیاده راه تاریخی  فرهنگی محله آغه زمان ساماندهی سرای ولیدی در حال اجرا است.

او با بیان اینکه این شهرداری در راستای اجرای این طرح یکی از املاک در مسیر این پروژه را با هزینه 360 میلون تومان تملک کرد، گفت: با تکمیل این پروژه علاوه بر دسترسی آسان شهروندان به دو خیابان انقلاب و خیابان شهید نمکی موجب جذب گردشگر و همچنین رونق فعالیت های اقتصادی و اجتماعی در این محله قدیمی می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز