فرماندار اردبیل؛

چاه‌های غیرمجاز اردبیل مسدود می شوند

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۷:۵۸
کد خبر: ۷۹۶۶۷۱
چاه‌های غیرمجاز اردبیل مسدود می شوند
فرماندار شهرستان اردبیل گفت: تنها ۱۰ چاه غیرمجاز کشاورزی در اردبیل باقی مانده است که در این زمینه با حمایت دستگاه قضائی، نیروی انتظامی و دستگاه‌های اجرایی تعداد باقی مانده چاه‌های غیرمجاز کشاورزی مسدود شود.

به گزارش برنا، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات خوبی در انسداد چاه‌های غیرمجاز انجام یافته و تا پایان سال تمام چاه‌های غیرمجاز اردبیل مسدود خواهد شد.
وی افزود: تنها ۱۰ چاه غیرمجاز کشاورزی در اردبیل باقی مانده است که در این زمینه با حمایت دستگاه قضائی، نیروی انتظامی و دستگاه‌های اجرایی تعداد باقی مانده چاه‌های غیرمجاز کشاورزی مسدود شود.
وی اقدامات انجام یافته در انسداد چاه‌های کشاورزی را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: تلاش دستگاه قضائی، امور آب و متولیان مربوطه شایسته تقدیر و قدردانی است.
زنجانی بیان کرد: انتظار می‌رود تا پایان سال اردبیل یکی از شهرستان‌هایی باشد که تمام چاه‌های غیرمجاز را در کشور برای نخستین بار مسدود کند که این یک امر بسیار قابل توجه است.
وی تصریح کرد: انسداد چاه‌های غیرمجاز کشاورزی بسیار مهم است و تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا پایان سال این مهم را در اردبیل تحقق بخشیم.
فرماندار اردبیل افزود: ۵۲۶ کنتور هوشمند در چاه‌های کشاورزی اردبیل و ۱۳ کنتور هوشمند در بخش صنعت اردبیل نصب شده استو
زنجانی بیان کرد: یکی از اولویت‌های اساسی نصب کنتور هوشمند حجمی است که در این زمینه اقدامات قابل توجهی انجام یافته و ۲۹ کنتور هوشمند نصب شده است.
زنجانی ضمن تشکر از کشاورزان گفت: کشاورزان در این زمینه همکاری خوبی داشته‌اند که تلاش کشاورزان در اجرای نصب کنتور هوشمند حائز اهمیت است و از انسداد چاه‌های غیرمجاز تشکر می‌کنیم.
وی با اشاره به این که ساماندهی رودخانه‌های شهرستان یک اولویت اساسی است افزود: طرح‌هایی در این رودخانه‌ها در حال انجام است که انتظار می‌رود برنامه‌ریزی اساسی در حوزه مدیریت آب و ساماندهی حریم رودخانه انجام دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز