معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان،خبرداد:

پرداخت مطالبات بازنشستگان این دانشگاه تا پایان بهمن ماه آینده/افتتاح ۱۰۰ پروژه در دهه فجر امسال

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۶:۴۹
کد خبر: ۷۹۶۷۱۰
پرداخت مطالبات بازنشستگان این دانشگاه تا پایان بهمن ماه آینده/افتتاح    ۱۰۰ پروژه در دهه فجر امسال
"علی فرهادی" از پرداخت مطالبات بازنشستگان این دانشگاه تا پایان بهمن ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ فرهادی روز یکشنبه در گفت وگو با رسانه ها ، اظهار کرد: با تخصیص انجام شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تمامی مطالبات سال گذشته و شش ماه اول امسال نهایتا تا پایان بهمن ماه آتی در حساب بازنشستگان خواهد بود.

او با اشاره به تخصیص انجام شده از طرف وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، افزود: برنامه ریزی هایی در این خصوص انجام شده که بر اساس آن بخش مهمی از مطالبات دارویی و تجهیزاتی مراکز درمانی تابعه ی دانشگاه پرداخت خواهد شد. معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ادامه داد: خرید داروهای راهبردی و مورد نیاز از دیگر برنامه های در دست اجراست که به زودی عملی خواهد شد.

فرهادی تصریح کرد: بخشی دیگر از کارانه معوقه پزشکان، پرستاران و پرسنل دانشگاه به زودی پرداخت شود. وی گفت: تمامی تلاشمان را انجام می دهیم که بتوانیم این بخش از مطالبات همکاران را پرداخت کنیم.

او آماده سازی پروژه های بهداشتی درمانی را از برنامه های مهم دانشگاه قلمداد کرد و  افزود: با عنایت خداوند و تلاش های شبانه روزی همکاران خوشبختانه بخش اعظمی از پروژه های در حال ساخت در شهرستان های مختلف استان در دهه فجر آینده به بهره برداری می رسند.

به گفته فرهادی نزدیک به 100 پروژه از شامل خانه بهداشت، پایگاه و مراکز جامع سلامت شهری و روستایی و مراکز اورژانس 115 در چهلمین سال از پیروزی انقلاب افتتاح خواهند شد.

این معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان  خاطر نشان کرد: کلینیک ویژه ی متخصصین خرم آباد، بلوک زایمانی بیمارستان هفت تیر دورود و دانشکده ی پرستاری و مامایی الیگودرز دیگر پروژه های مهم قابل افتتاح در دهه فجر خواهند بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز