هفته پانزدهم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور:

آوالان کامیاران داماش گیلان را در کردستان زمین گیر کرد

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۱:۴۴
کد خبر: ۷۹۶۸۵۶
آوالان کامیاران داماش گیلان را در کردستان زمین گیر کرد
آوالان کامیاران در هفته پانزدهم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور تیم صدرنشین جدول رده بندی یعنی داماش گیلان را با نتیجه سه بر دو شکست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور از روز یک شنبه 16 دی ماه در سراسر کشور پیگیری شد.

در این هفته از رقابت ها آوالان کامیاران میزبان تیم صدر جدولی داماش گیلان بود که در پایان موفق شد میهمان خود را شکست دهد.

در این بازی حساس که برای دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار بود ابتدا تیم قدرتمند داماش گیلان در دقیقه 18 گل اول را به ثمر رساند اما طولی نکشید که گل مساوی را توسط کیوان مارابی دریافت کرد.

شاگردان حمید امامی پس از به ثمر رساندن گل اول انگیزه زیادی برای ادامه بازی پیدا کردند و در دقیقه 30 گل دوم را توسط سجاد برخورداری وارد دروازه داماش گیلان کرد تا دو تیم با این نتیجه نیمه اول را به اتمام برسانند.

با آغاز نیمه مربیان تلاش ها و تنش های داماشی ها ادامه پیدا کرد و حتی منجر به درگیری میان بازیکنان دو تیم شد؛ اما آوالان کامیاران که از حضور حداکثری هواداران خود بهره می برد توانست در دقیقه 86 گل سوم را با ضربه میلاد محمدی وارد دروازه حریف خود کرد.

طولی نکشید که یاران گیلانی تنها یک دقیقه بعد از گل نماینده کردستان گل دوم خود را با ضربه میلاد پورصف شکن به ثمر رساندند و بازی در آخر با همین نتیجه به اتمام رسید.

آوالان کامیاران با سه امتیازی که در این بازی کسب کرد، صدر جدول را از داماش گیلان گرفت و خود نیز با یک پله صعود در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.

هم اکنون داماش گیلان با 27 امتیاز در رده دوم و آوالان کامیاران با 24 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به مقاومت البرز در رده پنجم جدول قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز