استاندار لرستان:

لزوم صیانت از بهبود یافتگان ترک اعتیاد / معتادان متجاهر از سطح شهرهای استان جمع آوری شوند

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۷:۵۵
کد خبر: ۷۹۶۸۸۰
لزوم صیانت از بهبود یافتگان ترک اعتیاد / معتادان متجاهر از سطح شهرهای استان جمع آوری شوند
سید موسی خادمی گفت: باید شرایط به گونه ایی ایجاد شود که بهبودیافتگان به اجتماع بازگردند و تبدیل به نیروی مولدی برای کمک به جامعه شوند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ خادمی که در جلسه  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سخن می گفت ،اظهار کرد:  مواد مخدر گسترش یافته است  و سنین اعتیاد پایین آمده و متاسفانه سهم بانوان  نیز در این زمینه رو به افزایش گذاشته است.

او با تاکید بر لزوم صیانت از بهبود یافتگان  ،افزود: اعتیاددارای جنبه های مختلفی است و  یک پدیده روانی، اقتصادی، اجتماعی  محسوب می شود و ممکن است  هر قشر و گروهی  درگیرآن شوند.

خادمی درمان اعتیاد را کار سختی  توصیف کرد ویادآورشد: باید شرایط به گونه ایی ایجاد شود که بهبودیافتگان  به اجتماع بازگردند و تبدیل به نیروی مولدی برای کمک به جامعه شوند.

او تصریح کرد:متاسفانه  لرستان جزء استان هایی است  که در حوزه آسیب های اجتماعی دچار مشکلات زیادی بوده به همین خاطر در بحث مبارزه با اعتیاد نیز به  مراقبت و کار بیشتری  نیازداریم.

استاندار لرستان در ادامه خواستار جمع آوری معتادین متجاهر از سطح شهر های استان شد و گفت: باید مراقبت و نظارت بیشتری  بر مراکز ترک اعتیاد صورت بگیرد تا این مراکز بارعایت استانداردها کنند و به معتادان  نگاه اقتصادی  نداشته باشند.

خادمی بیان کرد: باید تلاش کرد تا براساس برنامه هایی  که در دستور کارقراردارند  در حوزه شغل و سایر مواد زندگی  به بهبودیافتگان  کمک شود  تا در جامعه  به نیرویی مفید تبدیل شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز