رئیس شورای شهر اراک در گفتگو با برنا:

حکم شهردار هرچه سریعتر صادر شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۴۳:۴۹
کد خبر: ۷۹۷۱۷۵
حکم شهردار هرچه سریعتر صادر شود
رئیس شورای شهر اراک گفت:همانطور که وزارت کشور در مورد تهران و مشهد نهایت همکاری را داشت و شهردارهاى معرفى شده از طرف شوراى هاى شهرشان را بعد از مدت کوتاهى تایید کرد انتظار مى رود در این وضعیت نهایت همکارى را در جهت تعیین وضعیت شهردار منتخب شوراى شهر اراک انجام دهد.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر کاوه فلک افلاکی در گفتگو اختصاصی  با ، برنا عنوان کرد: شورای شهر به وظیفه خود مبنی بر انتخاب شهردار عمل کرد و ما حالا انتظار داریم سریع روند صدور حکم شهردارمنتخب انجام شود تا هرچه سریعتر کار خود را به عنوان شهردار اراک شروع کند. چرا که شهر اراک در حدود دوماه است که شهردار ندارد و همیشه تمام شهردارى ها  قبل از شروع به کار شهردار دچار نابسامانی می باشند و تا صدور حکم شهردار منتخب بوسیله سرپرست اداره مى شوند .

وی با اشاره به اینکه در این دوره احتمال  بروز مشکلات زیاد مى باشد وبهتراست شهردارى هر چه زودتر  وضعیت ثبات را بدست آورد گفت: سه کلانشهر اراک مشهد و تهران مجبور شدند با شهردار هایشان قطع همکارى کنند و علت آن ابلاغ قانون منع بکارگیرى بازنشستگان از طرف دولت محترم و وزارت کشور بود بنابراین انتظار مى رود وزارت محترم کشور در این وضعیت نهایت همکارى را در جهت تعیین وضعیت شهردار منتخب شوراى شهر اراک انجام دهد و پروسه تایید را بیش از این طولانى نکند.

دکتر فلک افلاکی تصریح کرد:  همانطور که وزارت کشور در مورد تهران و مشهد نهایت همکاری را داشت و شهردارهاى معرفى شده از طرف شوراى هاى شهرشان را بعد از مدت کوتاهى تایید کرد انتظار مى رود  در این وضعیت نهایت همکارى را در جهت تعیین وضعیت شهردار منتخب شوراى شهر اراک انجام دهد چرا که هر چند همه امورات شهرداری با مدیریت سرپرست در حال انجام است، اما باید با شروع بکار شهردار جدید برنامه ریزی های بلند مدت انجام بگیرد.

فلک افلاکی با اشاره به اینکه نیاز است حکم نادری هرچه سریع‌تر صادر شود تا مردم بتوانند در حوزه شهری از خدمات بهتری برخوردار شوند گفت: شورای اسلامی کلانشهر اراک از استاندار محترم که همیشه حامى شورا بوده اند و قول حمایت از شهردار منتخب شوراى شهر را داده اند و نمایندگان اراک در مجلس و مسئولان دلسوز تقاضای پیگیری صدور حکم شهردار اراک توسط وزارت کشور را دارد تا هر چه سریعتر شهردار بتواند فعالیت خود را آغاز کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز